Fixad bloggdesign?

Taggar: blogg, bloggdesign, eriiza, film, göteborg, korsetter, kortfilm, psykiskt sjuk, skådespelare, skövde,
Bloglovin
 
Hello!
 
Jag tror att designen ser OK ut nu.
Är dock inte säker för att blogg.se verkar gilla
att jävlas med mig då och då - just gällande design... =/
 
Händer samma sak er?
 
Alltså att designen flyttar på sig helt plötsligt och
liknande?
 
Vad gör ni idag?
 
Själv skall man chilla.
Var och jobbade igår i Skövde, eller ja, skådespelade,
skall dit på fredag till söndag igen. =)
 
Har ni planer för veckan?
 
P.S. Om ni ser ett fel i designen -
tveka inte att säga till!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Händer mej då och då på blogger/blogspot ( google ) oxå extremt störande men som tur inte så ofta ändå. Nej några planer har jag nog inte antingen va hemma och spela det nya spelet på ps3 som jag lånade på bibblan eller vara ute om det är fint väder...eventuellt ut på uddevalla bluesfestival imorn

2013-06-28 // 15:42:52

Hej! Jätte fin blogg och din nya design är jätte fin, men för något inlägg sen så skev du att om något är fel med den skulle man höra av sig. Iallafall så när jag är inne på mobilen/datorn (kan kanske ba vara min elektronik) MEN iallafall så blir de ofta så att bilderna i inlägger hamnar "utanför" inlägget och ibland då de finns många inlägg så hamnar det på ett annat blogginlägg.. Ville bara säga de, inget annat är fel på bloggen, tycke den är jätte fin och bra :)

2013-06-30 // 02:17:35

Tycker designen är jättefin :)

2013-06-30 // 04:16:03

Hej. Jag har problem med att se din design. Och här i kommentarsfältet så är texten vit. Så jag ser inte vad jag skrvier.

2013-06-30 // 15:07:52

Jag har hört att blogg.se brukar krångla ganska ofta faktiskt :/ Är det bra annars med dig?

2013-06-30 // 19:33:01

Byt bloggportal :-) det kanske löser problemet kram

2013-06-30 // 21:44:48

Diggar klädstilen i detta inlägg det klär deh :-)

2013-07-03 // 00:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback