Svar på kommentar

Taggar: apodos, arboga, blogg, bloggsvar, eriiza, filminspelning, gävle, göteborg, kommentarer, kortfilm, läkare, långfilm, medicin, resa, skövde, stesolid, stockholm, svar, vid behov,
Bloglovin
Fråga - Svar:
 
Fick den här frågan
 
 
Mitt svar (hon lämnade ingen blogg/mejladress):
 
Jo, det kan jag, men problemet är ju att jag är medicinlös under
de dagar som jag är bortrest eller liknande.
Så då kanske jag är utan medicin i en vecka, så jo, jag kan hämta den sedan.
Men den veckan är ju ett mindre helvete.
 
Särskilt nu när man inte ens får sin vid behovs medicin (Stesolid),
som jag skrivit/videobloggat om de sista dagarna.
 
 


ajjemen =P
o vart precis som jag förutspådde =D

2013-07-27 // 15:34:22

Sv. Nej misstänker att det kan vara extra struligt nu i semestertider förstås...

2013-07-27 // 21:45:13

Jag önskar dig allt gott. Tänker på dig.

2013-07-27 // 22:33:46

Hej kan du följa med till Mortens krog i uddevalla fredag den 2 augusti dom delar ut high heels och goodibags...

2013-07-28 // 14:29:22

Vad tråkigt att höra ): Själv brukar jag inte lyssna så mycket läkare, lyssnar bäst på vad som passar mig. Men det är klart har man missbrukat medicin så ska man ju vara försiktig, Du har inte funderat på någon mer alternativ metod?

Just det, glömde att de hade smink som inte var djurtestat! (: Dock har jag hört att de inte är så bra för känslig hy, men tack för tipset! (:

2013-07-29 // 10:34:18

hej! undrar bara om du kommer fortsätta lägga upp kapitel från din novell, spännande ju!! best wishes

2013-07-29 // 22:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback