Helvete & Filminspelning

Taggar: A place by the river, anmälan, arboga, blogg, eriiza, film, filmcafe, filmfestival, filminspelning, göteborg, idiot, kortfilm, london, läkare, medicin, piller, psyk, semester, stesolid, video, videoblogg, videoinlägg,
Bloglovin
Fan och demoner..
 
Blir så trött, och jag har inte tid med det!
 
Om ni kollade på gårdagens video, så kommer ni förstå vad detta
inlägg handlar om, annars kolla på den (inte lång).
 
 
 
Så det är åt helvete med medicinen under tiden jag reser
runt, och skall till London.
 
Tack - du (läkaren) kan ge dig fan på att du blir anmäld när jag är i Göteborg igen!
 
Om inspelningen:
 
Det gick bra igår, och om allt går bra idag också, så kan jag
åka tillbaka till Göteborg imorgon.
Så vi får hoppas på det..
 
Har ni det bra i värmen?
 



Wooonderfull

Somliga borde inte få vara läkare tydligt!!!

blööööh säger jag bara.. <3

2013-07-25 // 20:53:54

haha jag tycker att alla människor är sötare UTAN smink.. sen kan dom fortfarande va söta med smink men sötast utan =D

så de är min åsikt ^^
jag vet knappt va smink är då jag typ aldrig har sminkat mig haha aldrig vare mkt för de heller.. =P


mjo men läkare osv de har ju sina "uttryck"
tragiskt som sagt.. somliga borde inte få vara läkare..

de är ju tyvärr inte bara o anmäla heller.. man måste ha mkt på benen osv. för att de ska gå ihop sig o va de va någon muttlade om , om man skulle göra en anmälning mot en vårdcentral/läkare..

detta jävla land alltså.. =/

<3

2013-07-25 // 20:57:48

Tråkigt att höra att det krånglar med medicinering och läkare. Hoppas det ordnar sig!

Vad skönt att höra att någon annan än jag inte är ett fan av zombies, hehe (: Jag gillar inte heller Brad Pitt, men jag tyckte han var strålande i Fight Club och i en den här filmen faktiskt. Men filmen är riktigt sevärd! Jag brukar ju aldrig gilla zombiefilmer men tyckte om den här!

Ja, jag har hört att man kan göra det! Jag skulle egentligen vilja vara mer kreativ med smink, men jag är nog bara lat och jag gillar för det mesta att inte bära så mycket smink, är lite känslig mot det också, men ibland händer det! Har du kollar in Killercolors? Hon ha en superbra sminkblogg!

2013-07-25 // 21:22:34

Hjälper inte atarax nu under tiden annars? Jag har någon karta du kan få i värsta fall!

2013-07-25 // 22:22:51

Tja hittade din sida av en slump. Fy fan vilken idiot läkare som behandlar dig på det sättet,Är han eller hon vilket du va helt blåst eller?Man kan för fan inte ta ett samtal med ordinarie läkaren man har om denna är på semester till Augusti. Grrr blir så irriterad på sådana där pucko huvud till läkare och sköterskor inom vården. Jag hoppas att det löser sig för dig på något sätt till slut.Önskar dig allt gott.Och stå på dig mot den där pucko läkaren för han ska rätta sig efter din ordinarie läkare och va som står i din journal .
Kram och rocken roll på dig. du är grymt cool älskar din frilla.

2013-07-25 // 22:38:46

Fuckar upp med min medicin me apodos ska hämta ut var 14:e dag men har hämtat varje vecka sen apodos apoteket har blivit uppköpt i vbg fattar inte riktigt va dom håller på med

2013-08-01 // 16:30:29

jobbigt när det blir så där :(

KRAM

2013-08-06 // 11:33:36

Vad fin du är i håret!

2013-08-08 // 11:16:42

Hur länge har du haft Stes? Och tar du den enbart vid behov eller är det beroende av den?

Vissa läkare är det fan skottpeng på, det är ju en sak som är säker!

Kram kram <3

2013-08-11 // 18:34:38

hellu gumman
jag försvarar inte jourläkaren nu. vill bara säga att jag känner många som precis som jag får uppleva detta VARJE sommar. var persons ordinarie läkare lämnar inga instruktioner känns det som, men å andra sidan så har jourläkaren journalen och kan se att du skulle ha 10 dagars intervall. om inte din ord. läkare ändrade det innan hen gick på semester (vilket är tvivelaktigt då du mest troligast hade blivit informerad, om det är en bra läkare vs.)
ahh, jourläkare - å ena sidan kan jag förstå att det blir fel här och där, de ansvarar för flera hundra patienter under sommaren och de kanske inte har vanan inne sen tidigare. jag har iaf inte varit med en enda sommar på 19 år inom psykiatrin då jourläkare INTE fvckar upp det. kanske ignorans, slarv eller fånigt maktspel eller för mycket att göra som leder till det ena eller andra. de borde ha kunniga och ansvarsfulla läkare på de tjänsterna. att det är sommar/högtid och att det heter jourläkare ändrar inte innebörden i deras arbete och det verkar inte som någon i vården uppmärksammar detta slarv. lägg lite pengar på att lösa detta tycker jag.. men men, det är iaf personligt riktat mot dig, det är riktat mot oss alla ;)

så kul med din karriär btw
kram

2013-08-16 // 02:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback