Film, hos mig m.m.

Taggar: Zoran Lukic, arboga, bilder, blogg, dorobantu, eriiza, festa, film, filmcafe, filmfestival, filminspelning, fotboll, fotografering, fredrik lerneryd, grannar, grill, göteborg, tränare, vinna, öl,
Bloglovin
Hej hej!
 
Här är det action! ;D
 
Igår kväll hade vi lite grillning på gården med vissa grannar, vänner och
en fotbollslegend (Zoran Lukic). =P
 
Så det kommer lite bilder från den.
 
Annars så skall jag förmodligen åka den här helgen (söndagen) till
Arboga för inspelning för filmbolaget Dorobantu Film & TV, en av de filmer
jag skall jobba ihop med dem i.
 
Spännande - känns jättekul!
 
Och på söndag förmiddag har jag ju fotografering
som jag skrev om i föregående inlägg. ;)
 
 
 
 


Vad mysigt! Och ja hängmatta är underskattat! Det är också hammocks! Har sovit många nätter under stjärnorna i sådana!

Och hur går det med utan mediciner nu? Funkar det?

Kram. Hade velat vara med och dela dina stunder!

2013-07-18 // 15:54:33

skoj ser mysigt ut på bilderna ja har vart och badat idag och imorn ska jag shoppa och fredag på grillning och brädspelskväll

2013-07-18 // 20:12:48

vad härligt med hängmatta! :)
sv:ja vi skickar påminnelsefaktura med påminnelseavgift.

2013-07-22 // 11:18:09

Ni ser ut att ha haft det bra! ;D KRAM

2013-08-06 // 11:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback