Bilder - inspelningen

Taggar: blogg, eriiza, filminspelning, igår idag för alltid, källare, misshandel, skövde, skövde film och teater,
Bloglovin
Hello!
 
Igår spelade vi in några brutala scener.
Skall inte visa bilderna just nu på de hemska delarna.
Men så här såg jag ut i källaren där allt utspelade sig.
 
 


Haha, jo jag har en förmåga att verka förvirrad =) Särskilt när min adhd-medicin gått ur kroppen, då snurrar tankeverksamheten på där uppe i skallen vill jag lova. Hänger knappt med själv =)
Så jäkla kul att det händer så mycket på skådespelarfronten. Måste vara skitkul. Och, det är ju nåt som ökar din hälsa =)

2013-07-06 // 23:17:13

Scary :o

2013-07-07 // 15:06:36

Sv: Det är inte jag som har gjort det men den som gjorde det är grym! :')

2013-07-07 // 16:17:47

Ser läskigt ut.=)

2013-07-07 // 18:31:28

Wow! Mycket talande bilder! Även om de kommer från en film (med en helt annan handling) så ser de ut som man känner sig ibland livet gör ont... Jag håller alla tummar jag har att det leder någonstans, men jag känner på mig att det kommer att göra det. Du är on the right track, baby! ;)

Det är bättre med mig, faktiskt nästan bra för det mesta. Du vet, nästan som ett helt nytt liv, när inte ångesten äter upp en precis hela tiden. Det känns som att det finns hopp ändå. Men visst finns det dagar när allt är mörkt och svart, men ändå inte lika svart som tidigare. Så jag jag är nog också på rätt spår, det känns så iaf. :)

Keep on becoming a movie star! <3

2013-07-07 // 18:37:15

Åh, det känns som en riktigt obehaglig inspelning (av bilderna att döma). Men det hade ändå varit kul att se det färdiga resultatet sen.

Min bror och hans flickvän håller också på med en massa inspelningar och går på auditions och grejer. Jag har sagt att jag är intresserad av att följa med någon gång om det går. Hon (för det är hon som började) har sagt att hon ska höra av sig till mig nästa gång det är något sådant på gång. Det hade varit kul att vara med i något.

2013-07-07 // 19:29:10

Huh så läskigt... Vad är det för typ av film?

2013-07-07 // 20:19:00

Sv: Jag vet inte, men den är charmig! :)

2013-07-07 // 22:04:43

Sv: Tjata på du bara, vi är ju riktigt sega tyvärr med din karikatyr :P Vi håller på med den men nu har vi semster och då blir det ju alltid en massa andra saker som händer i livet. Men vi har inte glömt bort dig, promise! :)

Otäcka bilder btw!

2013-07-07 // 22:20:50

haha mjo men aah fattade nästan men kunde inte förklara riktigt för någon annan haha så de bara kolla konstigt på mig när jag pratade om filmen =P

men aah jag tyckte ändå den va lite väl överdrivet o alltids när de gör svensk film så e de B ^^

haha.. men kul att ni har kul =)

2013-07-07 // 23:00:24

Ser lite läskigt ut!

SV; Jag känner absolut att det är tur att jag överlevt. Jag mår bättre nu än jag någonsin har gjort och jag ser fram emot att bli gammal. Jag vill leva, med smärta och sorg, men också med glädje och lycka. Jag tror på livet nu!

2013-07-08 // 10:19:09

ascoolt!:)

2013-07-09 // 07:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback