TÄVLING - ALottALove smycken, väskor, smink m.m.

Taggar: alottalove.se, blogg, bloggtävling, eriiza, smink, smycken, tävling, väska depression ångest brand lägenhet lågor väska,
Bloglovin
 
Nu dras en tävling igång för er!
 
Regler för att vinna VALFRI produkt:
 
1. Gå in på http://alottalove.se/ och välj ut den produkt du önskar vinna!
 
2. Skicka ett mail till [email protected] med en länk till DEN PRODUKTEN DU VALT,
och en LÄNK TILL DETTA INLÄGG, samt motivera med MAX 30 ORD på varför JUST DU skall vinna!
 
SISTA CHANSEN att bli en av TRE lyckliga vinnare!
Tävlingen avslutas på Alla Hjärtans Dag - 14/2 - 2013 
 


Nja, mina tvång har blivit mycket värre och lite så... Livet är allmänt upp och ner :(

2013-01-25 // 01:30:49

Hmm nu ska vi se om jag kommer på alla... Jag kollar kranar och drar fingret 3 gånger under så jag känner att inget vatten kommer.. Kollar dörr, tvättmaskin med mera. Har olika saker jag måste göra när jag sätter mig i datorstolen och vissa saker jag måste göra när jag ska sova. Sen har jag tvätt tvång men dem vill jag inte gärna gå in på.. Har säkert missat ngt tvång men det kommer jag på sen.

Vad har du för tvång?

2013-01-25 // 02:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback