Anotherone bites the dust

Taggar:
Bloglovin
 
'Tjäääääääääna!!!!!!!!
 
Blev plötsligt väldigt upptagen sedan jag lade upp videoinlägg.
Men skall försöka läsa och hinna svara på era kommentarer ikväll! =)
 
Ställen massa frågor till mig också! =D
 


Hej! Jag har läst din blogg jätte länge men aldrig kommenterat förut så jag kände att det var dags nu! Ville bara säga att jag tycker du verkar vara en jättetrevlig och rolig person. (jävulskt snygg dessutom) Och jag har en fråga! Är det göteborg du flyttat till? Välkommen hit i så fall, för jag bor här med. :) Och om man skulle se dig på stan, är det okej att gå fram och hälsa då? Eller är det för creepy?

2013-01-23 // 20:40:20

Skönt att se dig igen. Vill minnas att jag hade en del frågor till inlägget med videobloggen. =)

2013-01-23 // 22:11:18

Oj, kan inte minnas att vi har pratat men mitt minne är sämst. När bloggade du senast? Har bara haft den här bloggen i nån månad :)

2013-01-23 // 22:19:38

åhh! Hej :) du kommer ihåg mig. hehe
bland alla dina läsare. Roligt att du hörde av dig.
Ärligt talat så kommer inte jag heller ihåg vad vi pratade om :P :)

2013-01-23 // 22:22:03

Okej ^___^ ja, men kul att du sa till iallafall xD

2013-01-23 // 22:28:18

Sv: Åh vad härligt att du är det! Jag var orolig att något hade hänt dig :O

2013-01-24 // 08:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback