Vad fan är mitt problem?!?!!?!?!?

Taggar:
Bloglovin
Hatar mig själv!
 
Får fan inte ordning på något!
Och egentligen kan det mesta spåras till PSYK, det är de
som gör att jag gör dåliga saker, istället för att få tabletter som
hjälper mig!!!
 
Igår blev jag full.
Fanns inget annat som kunde lindra.
Gick och hade ett random one night stand.
Åkte taxi, fick med honom hem, samma där.
 
Som ni kanske räknat ut....
 
JAG ÄR FAN DUM I HUVUDET AV ALL ÅNGEST!!!!
 
Sedan blev det amfetamin också..


Du är allt annat än dum i huvudet vännen. Du är smart, intelligent, godhjärtad och hur fin som helst. Det är dom där jävla psykpersonerna som inte har vett nog att se vad en människa behöver. Det är dom som är helt rubbade och borde istället jobba på en fabrik eller något och inte med människor.
Kramkram

2013-02-13 // 21:18:25

Du är inte alls dum i huvudet. Visst jag vet att man kan göra det både ena och andra när man har ångest! men det hjälper inte att sparka på sig själv. Du är värd så mycket!

2013-02-14 // 00:13:50

NEJ, du är inte dum i huvudet! Eriiza, du är en jätte vacker brud som har det extremt tufft och som ändå kämpar vidare trots allt! Ångest kan dövas med så mycket men det viktiga är att få rätt hjälp och vilja ta emot den. Inte så lätt för dig när du inte får den hjälp du ber om. Kramar

2013-02-14 // 00:29:30

Jag blir så jävla arg på psyk att dem bara inte kan hjälpa dig, jag menar det finns journaler med vad du fått för medicin innan, kan dem inte bara hjälpa dig?? Du ska fan inte behöva ha det så här!! Styrke kramar!

2013-02-14 // 02:57:08

Fin målning!! Vad menar du med ditt fel?? För att du flyttade när din lägenhet brann?? Du är INTE dum i huvudet!! Jag vet att du inte vill bli inlagd, men blir du inte utredd och får mediciner då?? STOR kram!!

2013-02-14 // 11:27:24

Du är absolut inte dum i huvudet, man tar till vad som krävs för att man ska klara sig. Nöden har ingen lag och det vet vi nog alla som mår dåligt, man gör vad som krävs för att inte dränkas av ångesten.

Menade inte att jag skulle fixa med naglar, mer att jag såg Torkar aldrig tårar utan handskar. Ock den var riktigt bra - skulle lätt kunna se den igen :)

2013-02-14 // 16:40:11

Du är inte dum i huvudet, du är en stark människa! Vet själv en hel del om ångest och vad det kan få en att göra. Döm dig inte för hårt!

Sv: Jo vi pratade om ett karikatyr-porträtt, var det inte så? Jag har börjat lite och ska försöka bli klar snart. Har bara haft så mycket på jobbet och med beställningar och så.
Vill du ha det som en karikatyr eller vanligt porträtt?

2013-02-14 // 21:10:05

hoppas ni hade kondom då så du inte får HIV eller så (:

2013-02-15 // 06:55:26

Tror inte på att medicin är ett bra hjälpmedel. Försöker själv också hitta något piller som funkar, men tror man måste försöka hitta tillbaka till livet utan medicin.

Men du är INTE dum i huvudet, ibland måste man få va lite galen :)

2013-02-15 // 15:44:18

hej fina du! ser att du inte mår så bra just nu. önska det fanns något man kunde göra. men ville bara säga att jag från & med nu har bytt blogg från emmautanh.blogspot.com till emmaeliisabeth.bloggplatsen.se. ta hand om dig , tänker på dig!

2013-02-15 // 21:57:50

SV: Nej jag tog studenten i somras så jag har aldrig haft ett "riktigt" jobb, och verkar inte kunna få något heller, så det är därför jag hänger hos jobbcoach och grejer ;) haha

2013-02-17 // 17:09:48

Men gud! :O
Låt verkligen inte ångesten ta över och om nu psyk inte vill lyssna be någon annan hjälpa dig att prata med dom. Någon måste väl kunna hjälpa dig? :S Jga hade själv aldrig kommit ur min extremt djupa depression om det inte varit för att min mamma hjälpt mig att prata med läkarna.

2013-02-19 // 17:22:25

Hur mår du

2013-02-20 // 01:07:32

Åh vad jag känner igen mig! Gjort samma misstag flera gånger om och vet precis vilken ångest och skam jag alltid upplever efteråt. Hoppas du mår bättre nu! Kram

2013-02-20 // 13:15:29

jag iider oxå av ångest, jag vet precis hur du känner, ibland vill man rycka ut hjärnan och stampa på den

2013-02-22 // 18:36:40

en blir absolut "dum i huvudet" av ångest som en inte kan hantera/får hjälp med att hantera. en blir ju desperat efter ångestlindring och tänker ju inte klart alla gånger.

men det är absolut inte ditt fel. <3

2013-02-26 // 13:26:52

Har inte kommenterat innan, tror jag. Men jag ville bara säga att du är fin och bra.

2013-03-22 // 05:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback