Svar igen på kommentar

Taggar: blogg, borderline, eriiza, fråga, frågestund, hjälp, ips, london, missbruk, ptsd, sexleksaker, svar, trött,
Bloglovin
Hej hej!
 
Här har vi en ny fråga:
 
 
 
Mitt svar:
 
Jag kommer att skicka ett mejl till adressen du lämnade imorgon (är så trött nu),
Nopp, aldrig fått hjälp för min PTSD - aldrig fått riktlinjer utan fått klara
mig själv (samma gäller Ätstörningarna), så det är nog delvis därför
jag har haft så t.ex destruktivt sexliv under åren.
 
Försöker hjälpa mig själv - trots att det är nästintill omöjligt..
 
 


Svar: När man besöker din blogg dagligen är det inte svårt att missa dig, speciellt inte när man älskar serien som sagt.

Du verkar ha gjort mycket kul :D Hur får dem kontakt med dig?

2013-08-17 // 08:34:36

Det är ju helt sjukt att du inte fått hjälp för det! Resurserna finns så jag fattar inte vad den så kallade vården håller på med...

2013-08-17 // 13:15:46

Jättekul att se bilder, verkligen! Blir avundsjuk, vill också åka till London.

Och, jag tycker om när du svarar på frågor. Du formulerar dig bra, och vet vad du ska säga. Bra där, mycket bra.

Och angående min "fina" kommentar jag fick. Det är verkligen patetiskt, och ingenting annat. Jag tror också att jag vet vilka detta är och det hatet har pågått i många, många, många år utan att jag riktigt vet varför. Men men, människor.

Kram!

2013-08-17 // 13:18:52

Önskar att du kunde få hjälp! Det går liksom inte att hjälpa sig själv ur det (eller vissa kan kanske det, jag vet inte) men det är hemskt att du lider och inte får någon hjälp =/
Det var väldigt länge som jag hela tiden fick flashbacks från olika händelser + andra symptom på ptsd,, det var förfärligt, så jag kanske kan förstå lite om vad det handlar om. Jag fick inte heller någon hjälp, ingen inom psyk tyckte att det som jag hade varit utsatt för var så värst traumatiserande, utan det var "normalt" det som hände. Jag lyckades ta mig ur det själv, tillslut, men jag tror att det är ovanligt. Jag är fortfarande färgad av det där om att jag inte alls hade utsatts för något hemskt, tycker ibland att jag är fånig som reagerade så starkt =/
Oh shit, lång kommentar med typ mitt livs historia, haha ^-^ men det jag vill få fram är att det är skamligt att du inte får någon hjälp!
Kram <3

2013-08-17 // 19:42:21

oj va bilder o grejer du tage medans du va i london.. du ser ut att ha haft de nice =D
trotts "knäppt" chef?? =)

med mig är de så där.. lite för mkt med elände just nu, möte o flytt osv.. (min syster som flyttar inte jag)

2013-08-18 // 10:54:43

Tråkigt att du inte får den hjälp du behöver...

2013-08-18 // 15:05:01

Du är allt en intressant person, hade gärna dejtat dig!

2013-08-19 // 18:48:10

vad menar du med destruktivt sexliv? hur kan ett sexliv vara destruktivt? :)

2013-08-20 // 08:15:47

Jag hoppas verkligen du kommer över dina "demoner". Jag läste ett inlägg om "sjuka" människor och "normala" människor. Ville bara säga att alla har sina egna demoner. Alla är vi bundna till något i vårt förflutna som tynger våran själ. Vissa väljer bara att inte prata eller visa det för det hjälper dem i deras läkningsprocess. Men mitt tips till dig är : träffa nya människor. Prata med dem du i vanliga fall aldrig skulle prata med. Var öppen mot andra livsstilar. Hitta dig själv! efter det du gått igenom kan jag tänka mig att det är oerhört svårt att känna igen sig själv. MEN du är här idag och du är STARK! Du har kommit långt på resan och du ska vara stolt! tycker det är stark av dig att dela med dig om hur du känner. Keep it up!

2013-09-04 // 12:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback