London, tattoo, karneval!

Taggar: Brunnsparken, Candombe Lubolo, Götaplatsen, bilder, blogg, england, eriiza, film, filminspelning, foto, göteborg, hammarkullekarneval, hostel, karneval, karnevalståg, london, london dungeon, london eye, månen, video,
Bloglovin
Whoop Whoop!
 
Saker var underbara i London (för det mesta).
Allt var perfekt - förutom chefen på hostlet vi bodde på.

Lång story, men han var i alla fall knäpp, hittade
på nya regler hela tiden, DOCK INTE för alla, bara för oss
tre som åkte tillsammans...!?
 
Delta i karnevalståg!
 
Om ni skall se på karnivalen på söndag här i Göteborg (börjar kl. 13:00):
 
Jag skall vara Månen i Candombe Lubolo-gruppen!
 
Alltså Hammarkullekarnevalen som startar från Götaplatsen
och avslutas vid Brunnsparken.

Av en ren slump blev jag tillfrågad ganska nyss om jag
vill hänga på, då hon som brukar vara Månen inte kunde, så behöver
de en ersättare.
 
Why the fuck not!? ;D
 
Här kommer fler bilder från London:
 
 


Sv: Det är helt okej just nu, har haft lite utsättningssymptom och mått lite smådåligt nu när jag har slutat med Cymbaltan. Det blixtrar mycket i huvudet vilket är rätt obehagligt. >.<

Hur är det själv då?
Jomen det blir ju lätt så! Det räcker med ett par dar och så ligger man 100 inlägg efter, haha.

2013-08-15 // 21:33:35

jo precis fast ibland kan de va gött å ha en sådan där dag som de inte händer mycket på alls :)

jo de ä bara fint sj då :)?

2013-08-15 // 21:40:28

Sv: Näh har själv aldrig upplevt det såhär förut så var verkligen inte beredd på det. :c
Tack!<3

Usch då, hoppas det går bra med allt!
Hahah jäääävlar det var inte illa... o:

2013-08-15 // 22:02:42

Heeeey ... Visste inte att du vart med i min favoritserie. Sitter och kollar några avsnitt varje dag med min sambo och igårkväll blev jag så förvånad när jag såg DIG!
Skrek rakt ut .. "Det är ju hon, det är ju hon"... och min sambo frågade vem o när jag nämnt lite svarade han.. Ja just det, henne har du nämnt, vad roligt att se henne.
Jag blev jätteglad!

Är du med fler ggr än som rökande Robin i Andra avenyn?

2013-08-16 // 09:43:46

Ser ut som riktigt coola ställen & butiker i London! :)

2013-08-16 // 11:02:00

NICE! :D

2013-08-17 // 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback