Ändrade planer

Taggar: blogg, eriiza, filminspelning, fråga, frågestund, gävle, göteborg, helg, svar,
Bloglovin
Hej hej!
 
Skall inte iväg till helgen, skulle ju åkt till
Gävle, men jag tänkte heeelt fel då, Nässjö menade jag. ;D
 
Anywho..
 
i helgen skall jag träffa underbara Nattis och
umgås med henne, vi har inte setts på evigheter!
 
Vad har ni för planer inför helgen?
 
Och som sagt - ni får ställa frågor om vad ni än vill!
 
Svarar alltid så gott jag kan, i sådana fall länkas ni också i
ett "Svar på kommentarer"-inlägg.
 
 
 


Hoppas du får det trevligt med din vän! Din beundrare.

2013-08-21 // 21:46:00

Jag har en fråga,
Tycker du att de är lättare att umgås med människor som har "psykiska problem" än med folk som är "normala" (normal är ju ingen därför gjorde jag "") för jag hade en kompis som gillade en kille & han ville vara tillsammans med en som mådde dåligt. Så därför undrar jag "vem" du tycker är lättare att vara med :)?

2013-08-21 // 22:09:34

Vad roligt att träffa vän!

Själv skall jag och sambon stå på loppis på söndag och ev. på lördag också. Förhoppningsvis är syrran också ledig så då skall jag umgås med henne!

2013-08-22 // 11:40:23

Alltid skoj o träffa kompisar.
sj ska jag få va barn fri förhoppningsvis.. =P
Fredag t lördag så då ska jag o min man umgås o bara njuta av varandras sällskap!!

får se hur länge de vara lr om vi får åka o hämta honom.. =)
så ska passa på o fira våran 7årsdag som inte blev av när den ägde rum den 14:e Augusti =P

2013-08-22 // 12:26:36

Är det dina "riktiga" ögonfärg?
För jag tycker den är så himla fin! :)

2013-08-24 // 14:09:33

vackra du!

sv: tror du frågade om jag hade vart i london tidigare :)
Jo det är braaa, ska flytta snart så är ganska stressigt. med dig då?

2013-08-28 // 18:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback