Repning idag

Taggar: blogg, eriiza, f-kassan, film, filmcafe, filmfestival, filmning, försäkringskassan, inlägg, inspelning, kemi, kortfilm, lön, pengar, pengar, personkemi, psyk, replik, repning, reseersättning, roll, skådespelare, wendelsbergs folkhögskola, zombie,
Bloglovin
Hi there!
 
Idag repade vi inför kortfilmen som spelas in på torsdag, fredag & lördag.
 
Surprise, en av skådespelarna gick jag i samma klass med, när
jag gick på Wendelsbergs folkhögskola, inte sett människan på ca; 4,5 år. =P
 
Det gick jättebra, personkemin mellan mig och killen som skall
spela min pojkvän fungerade också, vilket man aldrig kan veta i förväg.
 
Så om jag inte skriver på ett par dagar, vet ni varför. ;)
 
 
OCH NI SKALL VETA..
 
Att jag skall lägga upp ett ytterligare inlägg för att förklara detta med
mina inspelningar kontra mitt psykiska mående ihop med sjukskrivningen.
Eftersom jag fick en hel del skit, TROTS att jag hade förklarat.
 
Men jag får väl göra det extra tydligt..
 
OCH ni skall även veta att bara för att man är med på inspelningar, innebär
det INTE att man får nödvändigtvis lön, reseersättning eller något alls,
som oftast FÖRLORAR jag pengar - så sluta ta upp detta med att
jag skulle "snylta på staten"!
 


gaasshh tycker inte du ska behöva förklara dig 2 gånger hur allt hänger ihop. Du har ju förklarat. Jag blir irriterad på dom där anonyma som gett dig skit. kram!

2013-04-09 // 19:50:13

Jag är bara glad över att du funnit något som du brinner för och hjälper dig till att må lite bättre.

2013-04-09 // 21:02:42

En del verkar visst vara trögfattade. Jag är glad att du har något som får dig att må lite bättre:)
Kram

2013-04-09 // 21:21:22

SV: kan bara skaka på huvudet åt dessa tröga människor...

2013-04-09 // 21:23:00

bara för namnet mot va de känns. =/

2013-04-09 // 22:21:51

Ha ha, har dom inte gett sej ännu med sina töntiga kommentarer=)) Jag är jätteglad att du hittat nåt som "utmanar" dej! Ska bli kul att se färdigt resultat!
Spark!!

2013-04-10 // 11:16:30

svar: har vart friskförklarad i 3 år så bra antar jag:P

2013-04-10 // 15:11:39

Kul att träffa en gammal klasskamrat så där.=)

2013-04-10 // 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback