GODA NYHETER-Musikvideo, kortfilm, långfilm

Taggar: arg förväntansfull, big bång, bilder, dorobantu, film, foto, gråta, göteborg, hell house, inspelning, kort fram släp lång bak, musik, musiktävling, musikvideo, our untold story, panik, provfilmning, provspelning, roll, stockholm, tunnelbana, tv,
Bloglovin
Hello everyone!
 
Sitter på tåget från Stockholm mot Göteborg nu, vilket jävla krångel det skall
vara i stort sett varje gång jag skall resa. ;D
 
Fick åkt tunnelbanan också (i Stockholm) något jag aldrig gjort förut,
det blev ju enklare så för mig med tanke på de båda inspelningarna.
Värst var ju att åka själv, åka fel, vilja krypa ihop och gråta, men
hade ju tidspress, så hade ingen tid till att krypa ihop till en patetisk boll!
 
Så här "hemsk" upplevde jag tunnelbanan i min förvirring och panik. ;)
 
 
 
Så här såg lite av inspelningsplatsen ut.

 
Skippade att ta kort på bandet (Our Untold Story med låten "Hell House") och statisterna, de bilderna kommer samtidigt
som när jag lägger upp videon - här på bloggen.
 
Inom en månad, enligt deras beräkning!
 
Så här såg jag ut i varje fall...
 
 
 
(För övrigt, deras sminkös drog sig ur i sista minuten, så jag fick stå för sminket på de flesta, har aldrig sminkat någon annan än mig själv tidigare)
 
Under veckan (som kommer) skall jag ha en av huvudrollerna i en kortfilm,
så jag skall skriva om den också.
En zombie-apokalyptisk-överlevnads-film.
Typ..
 
Haha, ni får bedöma själva! ;D
 
Förresten... Fick alla de tre rollerna jag provspelade för i Arboga, för Dorobantu Film & TV!!!
 
Hoppas ni mår bra!
 


Du överlevde denna vecka :P haha!
Hoppas allt har gått bra idag!

2013-04-07 // 19:55:14

Skönt att du tog dig igenom veckan iallafall trots att tunnelbanan var besvärlig.

2013-04-07 // 20:43:44

Pjuh! Detta måste ge dig ett regält lyft i livet!, även om det verkar stressigt så måste det vara riktigt upplyftande. Själv sitter man själv och gör absolut ingenting dag ut och dag in.
kram

2013-04-07 // 23:08:41

.linkwithin_div {
margin-left: 160px;
}

läg den koden längst ner i stilmallen så ska allt hoppa rätt :)

2013-04-08 // 08:32:16

Hur kändes det att få sminka de andra också då? Frågade de dig eller erbjöd du dig? Får du extra för det?

Spännande look på dig, blir ju nyfiken på resten.

Kul att provspelningarna gick så bra att du fick så många rller. =) Var hittar du dessa? Ja menar då du söker/anmäler intresse eller hur det nu går till?

Jobbigt med tunnelbanan... Jag gillar inte heller att åka tunnelbana.

2013-04-08 // 08:36:35

Jag ska vända mig t socialstyrelsen..
va fan de nu finns helt off på de här med styrelse hit o dit.. =P

2013-04-08 // 08:50:41

Beundrar dig som vågar hitta på såhär mycket. Jag vågar ju inte ens åka spårvagn eller buss själv längre.
Jag är helt låst här.
Grattis till att du fick allt du sökt:)

2013-04-08 // 15:09:40

jag ber om ursäkt för sent svar!

kul att läsa om dina filmningar och att dom har gått bra. hoppas det fortsätter, och att du får flera! :D

2013-04-08 // 15:10:58

Hej!

Jag har bara en frågade angående dina kommande filmer osv. Får du betalt för det och hur fungerar det i så fall med ersättningen ifrån försäkringskassan?

Jag ser fram emot att få se dig i någon film. Kram

2013-04-08 // 15:47:28

SV: förstår precis! :) så coolt att du far på inspelningar och sånt. kul att läsa om ^^

2013-04-08 // 17:23:06

Wow, läckerbit!! Ska bli jätte kul att se videon=)) Önskar dej lycka till med fortsatta inspelningar!!
Duktiga du som tog dej fram med tunnelbana, kan allt vara lite skrämmande... Kram!

2013-04-09 // 00:43:24

Låter skitkul att du fått så många roller!! :) Uh åka tunnelbana ensam måste vara en zombie-akapolyps i sig. Har åkt den med sällskap men alla färgade linjer och mycket folk gör mig vimsig :)

Sv: Ja, Apoteket bryter faktiskt mot sekretessen när de står där och ropar på varandra. Den ene av dem är ganska ökänd för sina "prestationer" på jobbet ;)

Människor som inte varit i våra sitsar har kanske svårt att se det som gör att vi inte kan jobba just nu. I deras ögon glassar vi väl bara runt och lever på andras pengar. Vill de döma, så döm på. Jag vet, du vet, anledningen till sjukskrivningen och det är det viktiga. Men visst fan blir man less när människor kastar ur sig sådana saker. FK uppmanar ju faktiskt oss med aktivitetsersättning att aktivera oss!

Åh tack, det är alltid fint att få höra av andra om de framsteg man gjort! Tillfrisknad är en process men nu vet du ju om när du känner dig kapabel att plugga igen :) Låt det ta den tid det tar :)

2013-04-09 // 12:21:56

Tack så mycket för din medverkan i vår video!
Du gjorde ett super bra jobb och vi är
Jätte nöjda! Vi vill gärna ha med dig igen i en återkommande
Roll i framtiden ifall du har lust!
Lycka till

Pa kan du mejla bilderna du tog till oss?

2013-04-18 // 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback