She's back! With stuff

Taggar: arg förväntansfull, bikbok, bilder, blogg, drickande, eriiza, ex, fransar, goth, grothica, jacka, kamera, killar, kjol, nitbälte, problem, rea, rock, rocknroll, shock, shoppa, shorts, skinnjacka, top,
Bloglovin
Förlåt för att jag inte skrivit på en vecka,
men det har varit lite fullt i huvudet,
och energislukande..
Men jag skall bättra mig, jag lovar!
 
OK, detta har hänt sedan sist.
 
  • Träffade härliga Annika i lördags.
    Det var grymt kul, men hon hade lite "familje-trubbel",
    så jag förstår att hon ville dra tidigare.
    Lämnar inga detaljer här, utifall hon inte vill att alla skall veta. =)
  • I fredags träffade jag Tony's syster och pojkvän.
    Blev lite spelande, drickande och tjötande, men det var lyckat! =D
    Hon verkade t.o.m. tycka om mig, vilket är ovanligt, då många
    har svårt med min personlighet! ;)
  • Träffade mitt ex i tisdags.
    Det var jobbigt.. Han krävde en del av mig. DOCK INTE under tiden
    vi sågs, men dagar innan, medan vi skickade SMS om att ses.
    Då var det -"Jag tycker fortfarande om dig!" -"Vad tycker du om mig?"
    -"Kommer vi bli ihop igen?" -"Hoppas du har svar till mig på tisdag!"
    FAST jag försöker svara att jag inte har svar på något..
    Han kan inte kräva svar av mig om jag inte har några.
    Han har ingen rätt till det.

    Och när vi sågs så ställde han inga frågor alls, varken om vad
    jag tyckte eller om det är något mellan mig och Tony..
    Så jag sa rakt ut:
    -"Jag vet att du har tusen frågor.. Så ställ dem nu!"
    Och hans svar är att han "har viktigare saker att fundera på".
    intressant, då det inte alls lät så annars..

    Vad är det för fel på killar?
    Killar är en egen ras! En komplicerad ras!!!!


    NÅGON SOM HÅLLER MED???
 
 
Delvis detta har shoppats!
 
Som vanligt har jag shoppat. ;)
Detta är något av mina inköp!
Förlåt för att jag inte har några bilder med t.ex jackorna
på, som sagt, har ju inte min kamera längre, därav dålig
kvalité med mobilen istället. ;D
Någon kommenterade om det inte var nog med skor nu
Angående förra veckan då jag köpte tre par skor.
Då blir jag lite arg.. Jag menar, jag får väl köpa skor om jag vill!?
Om det får mig att må bra, så skall jag få göra det!?
Jag menar.. Det är ju inte så att jag sätter mig i skuld eller så!
Eller är det bara jag som ser det så??


Halloj!
Låter som du haft en riktigt trevlig vecka faktiskt :)
Skit snygga kläder du shoppat också :D
Och angående skorna, så kan man ALDRIG ha för många skor!! :D
Man vet aldrig när man behöver ett par nya om några går sönder ;)
Tyckte shortsen var riktigt snygga :D

Ikväll sitter jag och min pojkvän hemma och tar det lugnt, tvättar lite och bara slappar :)

Ha en trevlig kväll Eriza :D

2012-09-28 // 20:34:03

Sv - Aha!! Då förstår jag... Ser att jag ligger efter med läsningen här också... Ska ta och kolla n vad jag missat snart.

2012-09-28 // 21:44:31

*Svar:* På monki! :)

2012-09-28 // 21:53:09

*Svar:* Det var väldigt länge sen faktiskt. Kanske 1,5 år sen fanns den i butik. Väldigt sannolikt att modellen ens säljs fortfarande idag. :(

2012-09-28 // 22:18:24

Sv - De två senaste inläggen. =) Eller de senaste och de näst senaste måste jag läsa om för minnet bestämde sig för att fungera som en sil typ...

2012-09-28 // 22:22:04

Titta på tradera ;)

2012-09-28 // 22:29:03

Föresten... Jag har länge velat träffa dig... Kommer du på Falköpings eventet? http://falkopingsevent.blogspot.se/ Vore ju kul att ses. =) Jag skall dit.

2012-09-28 // 22:29:03

Tingeling kära du
Vad fint du shoppat, roligt hon gillade dig

2012-09-28 // 23:17:16

De är bara bra med mig tack
Är de skinnskjorts ?

2012-09-28 // 23:32:38

Jag såg faktiskt dig spatsera inne i nordstan här om dagen.

2012-09-28 // 23:54:14

De är ju alltid snyggt

2012-09-29 // 00:06:25

de är vätt poppis samma som skinnleggings

2012-09-29 // 00:10:44

Det brukar vara ett sundhetstecken att inte hinna med bloggen :-)
Jag tycker att var och en själv ansvarar för sin egen ekonomi så om du har råd att köpa skor eller inte är din ensak.

2012-09-29 // 09:32:39

Hoppas du har fint väder, hos mig är de megaregn

2012-09-29 // 10:43:05

svar: yes, jag är gift, men vi bor isär för tillfället. :)

2012-09-29 // 11:02:47

hihi jamen de va skönt o måla ;d de va ett tag sen jag måla jag med ;)

2012-09-29 // 11:37:10

Det var tråkigt att du inte får bo kvar, kändes som du gillade lägenheten... hoppas det löser sej snart... hur länge FÅR du bo kvär??
Killar ÄR en egen ras, men vi tjejer kan nog oxå vara lite "besvärliga" då och då;)
Snygga jackor!! Klart du får shoppa vad du vill för dina pengar=)
Kram så länge!

2012-09-29 // 12:15:33

Sv: Det är ingen fara :) Förstår att du haft fullt upp med ditt eget :)
Åh va kul å gå på Liseberg :D Funderar på att dra dit på julmarknaden i december faktiskt ! Så mysigt :D haha.
Jo men det är jättebra med mig.
Har fått ett jobb där jag börjar den 1 november på en restaurang så det flyter på bra nu coh det känns bra :D
Ja, det blev väldigt lugnt igår :) Det regnade ute hela kvällen så jag o killen kollade på filmer och gottade oss med godis :)
Resten av helgen blir lugn då vi haft en hektisk vecka som vart proppad med möten och samtal hit och dit.
Så lite vila är aldrig fel :) Hur är det med dig då? :)

2012-09-29 // 13:54:45

låter mysigt :) vad ska du hitta på för kul idag då?`kramar

2012-09-29 // 14:57:42

aw va jobbigt :c
oh! jag kopierade bara HTLM som man fick o satte in den INTE i den första utan den man hittar längst ner (man ser den när man srollat längst ner) men ja.. det var de ända jag gjorde ;)

2012-09-29 // 16:09:09

hahah jaa du jag vet inte hur man ska fixa de annars :c

2012-09-29 // 18:50:14

Klart att man får köpa skor om man har pengar till det. Men det som blir lite löjeväckande är dessa ständiga klädinköp samtidigt som du inte har råd med egen bostad. hur inner du använda allt? Kläder, viner, öl, cigaretter och krogrundor, sen uppepå det tycka synd om sej själv? 3500 i kläder på bara EN månad, det är 10 grr så mkt som det soc betalar ut i klädpeng på just en månad. Inte ens en vanlig knegare har råd med så högt klädkonto, se perspektiv!

2012-09-30 // 16:26:15

Blir imponerad av människor som vågar klä sig i lite annorlundare kläder. Jag skulle aldrig våga ta på mig något liknande. Vanlig skinnjacka, jaa men inte sådan med öppning i ryggen. Tufft :)

2012-10-02 // 10:28:17

ELLER HUR! Man har rätt att shoppa hur mycket man vill så länge det inte går ut över andra.

2012-10-03 // 12:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback