Till dig som skriver anonyma, dåliga kommentarer!

Taggar: alkohol, anklaga, anonym, besvara, blogg, eriiza, festa, fråga, försäkringsbolag, ignorans, irriterad, kommentarer, mejladress, skor, story, svarar, vinst, öl,
Bloglovin
Detta inlägg riktas främst till personen som skrev
kommentaren jag kopierade in i mitt föregående inlägg....
OM DU SKALL FORTSÄTTA SKRIVA TILL MIG
Kan du väl åtminstone använda korrekt mejladress?
Skrev till den mejlen du lämnade, men då svarade
någon annan som säger att hon aldrig läst min blogg,
och att du verkar använda hennes adress istället för din egen!
DÄRFÖR...
...tänker jag inte ens besvara din senaste kommentar här,
förrän du ger mig korrekt mejladress, känns väldigt löjligt att
jag skall behöva göra inlägg för att du skall se svaren!
Du skrev detta:
"Tack för svar! Men hur kan du kräva att man ska läsa HEEEELA bloggen för att ha rätt till en reflektion? Det jag reagerade mest på var dock inte kläderna. Det jag tyckte var lite märkligt var hur du hanterade den där andra kommentaren som ifrågasatte det där med skorna. Det var ju nån som undrade det, men det tålde du visst inte för då var det skrik och tjo, för ett ifrågasättande? Det tyckte ja var lite barnsligt av dej.Jag beklagar om min förra kommentar gjorde dej upprörd. Men när jag scrollar dina utsagor så ser jag att det är väldigt mkt festande, shopping och alkohol. Frosseri i både det ena och det andra.”Svenssons” sa nån, men då ska man faktiskt även komma ihåg att dessa Svenssons ju råkar vara de som sliter ihop pengarna som du festar och röker upp! Svenssons hinner inte festa mitt i veckan men betalar det gör de ändå...."
Vill du ha ett svar?
Lämna då DIN EGEN mejladress, ingen annans!
På grund av din ignorans blir jag arg, inte för dina ord.
Du vet uppenbarligen INGENTING OM MIG!
Kan du inte ens läsa "Min story"-fliken, som inte innehåller så
mycket text, så har du inget på min blogg att göra.
Vem är barnslig egentligen...?
Lägg lite tid på att läsa någons blogg innan du kommenterar, eller ge fan i det!
Finns så mycket jag vill svara på din senaste kommentar,
mycket du har fel i!
Men inte än, inte förrän du kommer med DIN RIKTIGA MEJLADRESS!
 

SEDAN SKRIVER HON SÅHÄR:
 
Okej Eriiza, köp dina kläder om du mår bra av det. Det är ju värdefullt för dej, speciellt om du inte mår så bra… Ber om ursäkt till DEJ, just till DEJ!. Jag ser att du inte mår så bra. Inte kul. Man ska inte tjata på de som ar det jobbigt. Hoppas det löser sej med boende allt och att du hittar glädje och ny inspiration. Nu ska ja göra annat, jobba och sova. Ber om ursäkt, Hoppas du tar den..Tack och hej, hejdå //////Suzzzzzzieeee

PS ERIIZA=BÄST! :-) DS


....NU blir jag bara förvirrad.. Och skrattar därav !!!


Vi kanske tycker lite olika, och vet olika om olika saker. Men ja ber om ursäkt att det blev lite fel, de menar ja.

2012-10-01 // 22:53:57

Skratta bara inte så att du pissar på dej bara ;-D

2012-10-01 // 22:55:28

partyblåsan= känslig, eeee de e lugnt, de e lugnt me dej me va! PS ja ignorerar dej icke :-)

2012-10-01 // 22:59:37

men de e fett kul ju!^^

2012-10-01 // 23:00:55

Okej. onatt. allt ott. ber om ursäkt, de e sant, okej

2012-10-01 // 23:05:06

Okej.gonatt. allt gott. ber om ursäkt, de e sant, okej ?hoppas de ////// <3 :-S

2012-10-01 // 23:07:59

hey!
Häftig blogg du har bruden :D haha kan förresten förstå att du är förvirrad, hade jag också varit! :o

2012-10-02 // 00:23:44

Sv: Ingen aning allt har kört ihop sig med ekonomi och så men har iaf frukostgruppen och adhd gruppen.

2012-10-02 // 08:21:58

förstår att du blir förvirrad! blir själv det när jag läser, hehe! Men men, bara att gå vidare :)

2012-10-02 // 08:34:58

Finns idioter alltså! Usch!

SV: Jo det är jobbigt med den. Jag har Imovane för sömnen. Som du säger, det är tillvänjningen som satt in. Men kul när den kommer efter bara typ 5 tabletter (tar en på kvällen innan jag ska sova) Som det ser ut nu så somnar jag sent (kring 03) och vaknar tidigt (kring 07) Tog en imovane igår fastän jag visste att den inte skulle ge nått för insomnandet, men den verkar hålla mina mardrömmar på avstånd.

2012-10-02 // 09:14:15

Förstår vart hon vill komma men sina kommentarer men varför lägga sig i, särskilt när man inte har hela historien!

Sv: efter att ha sovit med dubbla kläder och två täcken så är jag svettigare än svettigast haha

Du kommer hitta ngt, dessvärre får man verkligen inte vara petig men de kommer lösa sig!! Blocket får bli ens bästa vän typ

2012-10-02 // 09:27:22

Lugnt, svara när du har tid och lust! :)

Just nu är tvången ganska bra. Tvångar typ egentligen längre, men har jag en dålig dag eller något, så kan dem komma lite.. Som sagt periodvis :)

Får man fråga vad för tvång du har?

Jo med mig är det bra, har precis löst ett problem jag haft i några veckor, så mår super! :)
Hur mår du själv?

2012-10-02 // 10:07:25

Ha ha... tror inte alltid folk tänker... Släpp det nu (när du skrattat klart;) Hur går livet?? Kram

2012-10-02 // 11:08:43

Jag förstår att du reagerar och speciellt om hon ger dig fel information. Vågar hon inte stå för vad hon säger/skriver utan utsätter istället någon annan stackars oskyldig människa??
Jag jobbar med barn och det vi brukar lära barnen är "Man kan tänka vad som helst men man säger inte vad som helst", något som vi vuxna borde träna på också =)
Var arg ett tag och sen försök strunta i det och lägga det åt sidan. Kan vara svårt men det är det bästa för att du ska må bra.
Massa kramar

2012-10-02 // 11:35:26

Förstår att du skrattar! Bilden är ju ett perfekt svar till henne :3

2012-10-02 // 11:56:16

tack så mycket snygging... haha ja men så brukar det vara med ex, känner igen det där! hur är det annars?? kramar

2012-10-02 // 16:26:08

vilken brud.. seriöst..

2012-10-02 // 17:26:01

Jävla bipolär kommenterare.

2012-10-02 // 18:35:21

Å fan!

2012-10-02 // 18:40:34

Men herre min je.... Allvarligt, varför ens kommentera en blogg hon så tydligt inte ens följt eller brytt sig om att kolla innan?? Och de följande kommentarerna från henne är ju bara skrattretande.
Fortsätt shoppa som DU vill, det är ju dina pengar och om man gillar kläder och shopping och mår bra av det så varför inte, det gör jag ;)

2012-10-02 // 19:39:39

man kan liksom chilla prata, webcama o allt :DD de e lättare än att chatta ;D

2012-10-02 // 20:28:56

en person som denna människa som kommenterar efter ha läst just ett inlägg ska bara vara tyst. hon vet inget om dig eller din historia! men stå på dig tjejen! men förstår att du blir förvirrad & arg

2012-10-02 // 21:19:53

Det finns fan folk till allt & lite till...!

2012-10-02 // 22:39:27

Hej

Du gör rätt i att inte svara och inte bry dig om hans/hennes kommentarer. Antagligen är det någon som surfar runt bland andras bloggar och är för det mesta irriterande. Hade du inte skrivit om dina kläder så hade hon antagligen klagat på någonting annat eller så hade hon gått vidare till någon annans blogg och skrivit irriterande saker där istället =)

2012-10-03 // 08:26:18

Du och jag har ganska liknande "bloggmönster", dvs lite hipp som happ. Ibland blir det mycket updates medans andra gånger så går det dagar eller veckor mellan updateringarna. Jag tror såhär att det är lätt hänt att saker och ting verkar "maffigare" än vad det är just för att typ när man shoppat något så visar man upp det i bloggen för man vet att folk vill se, och man skriver och lägger gärna upp bilder om festligheter osv för att det är sånt som är kul att se i bloggar. Och, för att komma till poängen, då är det nog lätt hänt att det verkar som om saker och ting är fetare än vad det är. Typ små shoppar man 3 gånger i månaden på rea då är man shoppaholic. Festar man två helger på raken, för att ena helgen fyller en polare år och helgen efter är det storhelg, då är man en alkis som festar hela tiden. Sen får man ju inte förglömma att folk har en tendens att göra en höna av en fjäder.

Sen är det klart att du börjar restocka din garderob när din lgh brann och du förlorade massa grejer och fick pengar från förssäkringen. Det är ju liksom hela poängen med förssäkringar. Betala förssäkring - något pajjar - du får ersättning för att du betalat förssäkring.

Sen fiins det massa andra grejer som kan göra att man har tillfälligt bra "cashflow". Typ sålt gamla grejor, vunnit pengar, suttit barnvakt, fyllt år och fått pengar, ja osv. Whatever liksom. Personen antog en massa dumma grejer och skrev en spydig kommentar istället för att bara ställa ärliga frågor utan att vara otrevlig om det. Palla såna människor liksom.

Men jag vet hur det är när man får störda kommentarer, man undrar hur fan dom tänker. F*ck is on their biscuit

2012-10-29 // 05:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback