När man springer på folk spontant

Taggar: bloggtips, cigarettbrännmärken, eriiza, focus, folkhögskola, kontaktperson, nummer, röka, träffa, wendelsbergs folkhögskola,
Bloglovin
Tycker att det är kul när man springer
på folk som man inte träffat, eller hört
av på länge.
 
Som härom veckan, då stod jag utanför
Focus och skulle handla, skulle röka upp
cigaretten jag precis tände.
 
Och hör att någon ropar lite på mig, jag
tittar upp och ser Adam, det var oväntat.
 
En skön kille som jag gick i samma klass
med när jag bodde på Folkhögskolan (Wendelsberg, Mölnlycke).
Riktigt oväntat och härligt!
 
Så nu har man bytt nummer och har kontakt
igen!
 
Någon av er som träffat på någon oväntat? =)
 
 


Sv: Inte direkt bråkat... Bara glidit ifrån varandra :s

2012-10-15 // 22:17:05

Ja det är riktigt spännande :D
Jag är i vecka 11+1 :)


Ja, de är ju faktiskt vanligare än man tror haha xD
Men är det inte sex-i-sömnen så tror jag hon vart otrogen faktiskt. De värsta var nog att hon aldrig skrev om hon kollade upp det :S haha

2012-10-15 // 22:27:21

Vad kul!!
Sv: Hn mår mycket bättre men man blir nog aldrig av med demonerna helt!

2012-10-15 // 22:28:10

Sv - Hmm... Joo.. Vist har jag sprungit på folk sådär otippat... Men det är länge sedan nu. Men en jag sprang på helt otippat en gång var faktiskt min halvsyster och då höll jag inte på att känna igen henne.... Har ju typ ingen kontakt med varandra.

Sv - Tusen tack för hjälpen med fotot. =) Jo... jag är stolt över viktnedgången.... Riktigt stolt om jag skall vara ärlig....

Lyxade till det med en ordentlig spadusch med lite av sakerna jag vann från Bondmoran. =)

2012-10-15 // 22:28:59

Tusen tack :) vad ska du hitta på för kul imorgon?? många kramar

2012-10-15 // 22:48:10

hoppas du mår bättre och att du får bort ångesten, kämpa<3

2012-10-15 // 22:48:34

Jo jag vet vad du menar, Men för mig funkar det bättre att somna om jag blir lugnande därav propavan. för den e lugnande. Imovan funkar NADA för mig... jag har ju det problemet att somna eller somna om när jag vaknar på natten, därför funkar den bäst för mig :)

2012-10-15 // 22:50:22

Ja, det händer ju ibland, och det är alltid lika kul :)

Sv: Du kan skicka ett mail till [email protected]

2012-10-16 // 05:32:53

haha här kommer en till hehu.. ååå jag fick stark sömntablett. fick träffa läkare akut igår. dom ville lägga in min på psyk men jag vill inte. hatar att vara inlåst. jag har varit ute nu på en lång promenad-. speeed speeeeeed jag pratade oavbrutet jag andades knappt. och jag hoppade och pratade om ALLT konstigt jag hörde ibland inte vad jag sa men jag förstår ju ändå, för jag kan mitt eget språk! ojojoj jag har varit kreativ. ritat, men det var för slött. jag klättrade på väggarna.. jag vandrar runt. har tagit zyprexa (fick lite igår. dom drogade ner mig igår. det var skönt. allt var så stilla. nu inte längre. Kan inte sitta still.. nu skriver jag novell igen. jag vet inte vad jag ska göra nu. mani. kanske städar kanske inte. måste göra något jag blir galeeeeeeen!!!!! :D haha. hoppas du har det lite bra iallafall. jag läste ditt inlägg. Ta hand om dig, du är så fin och bra tjej. Glöm inte det. Kram <3 oooooj glömde vad jag gjorde. jo jag ritade, klistrade, klippte. fixade med blommor.... har en fin ide. skulle vilja berätta allt men inte här i kommentarerna. ok nu ska jag sluta. KRAAAAAM

2012-10-16 // 06:19:37

Man får faktisk börja utreda dom när dom är tre.. de va så dom började "klaga" på Arvid då han va efter med talet vid treårskontrollen..

sen har de rullat på lr va man ska kalla det... nu har de ju som sagt gott så långt så de ska göras en ordentlig utredning!!

japp de kan man säga att jag gör! =)
Saknar typ bara den medicinska biten för att klassas som undersköterska sen =)

2012-10-16 // 08:09:14

Dom har lagt så mycket "pengar" på mej under alla mina år som sjukskriven och i behandlingar, men nu när jag äntligen försöker ta mej fram och börja med arbetspraktik tycker dom typ att jag ska börja med att söka jobb.
Dom håller med om att dom inte tror jag kommer klara av det, men ja.. inveklat. min läkare bråkar med dom hela tiden nu.

Nope, ingen aning om vem.. :(
Andra gången jag blir nerdrogad när jag är ute.
Jag är juh fd. missbrukare, men att bli neddrogad.. det är helt sjukt läskigt och obehagligt, för jag förstår ingenting då. allt blir bara svart. sen mår jag sjukt dåligt och dagen där på är jag riktigt illa där an.

Hur är det med dej? Hur går det med allt?

2012-10-16 // 08:49:07

Ja visst är det roligt att springa på folk som man inte träffat på länge!

sv: Jo du har helt rätt , försöken som räknas! :D

2012-10-16 // 10:16:13

Sv: Det kan vare en liten utmaning, att hitta något ställe :) Jag orkar som inte bry mig själv när jag går :)

2012-10-16 // 11:14:38

Det kan ju vara riktigt trevligt... länge sen det hände nu=)
Ska du flytta från Göteborg eller till lägenheten som är för liten?? Hänger inte med riktigt=))
Fin vecka i höstmörkret önskar jag dej!!

2012-10-16 // 11:27:00

Sånt där är alltid kul :)

Sv: Haha, ja det var ungefär det jag också sa :P

2012-10-16 // 16:41:00

kul!:) nej det var längesen jag stötte på någon sådär :)
sv: har lämnat över karikatyren till sara, ska höra med henne :) själv har jag haft ganska fullt upp, men vi ska absolut komma igång!:)

2012-10-16 // 17:25:52

Jo faktiskt! Stötte på en gammal vän för mån vecka sedan och han fyllde år samma helg som jag så vi bestämde oss för att ha och dela på lokalfestrn tillsammans! Så det var förträffligt!

2012-10-17 // 03:22:45

Dina.nyckelben.

2012-10-23 // 12:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback