Sista chansen !

Taggar:
Bloglovin
Sista chansen till att ställa en fråga.
Svarar ikväll !



Sv: Tack så jättemycket fina du! :) Jo, det är det, får alltid köpa stretchiga och extra långa tröjor. Klänningar och skjortor är värst och tröjor som går runt halsen. De sistnämna blir ofta för korta, men ibland hittar jag längre modeller. Ofta får man köpa lite urringade tröjor eftersom att de tenderar att vara längre så att man slipper visa halva magen.

2011-09-07 // 15:45:57

SVAR: Exakt min tanke! Min jag har inte sådär orange/rött hår längre, så jag tänkte att det vore kul med en ny bild som känns mer som "jag". Ja du fattar. :)

2011-09-07 // 15:59:33

Åh men du är fin hur du än är :)

ja exakt man vill inte erkänna att man är lika dålig själv därför trycker man ned andra...



jadu, asså den funkar väl till och från skulle nog behöva en större dos men annars är den bra faktiskt, de dåliga är att man lätt får självmordstankar dock är väl de mer än vanligt i just dessa medel. Jadu ingen aning om vad den förra hette ;o själva kartången den låg i va typ röd/rosa/orange är så sjukt dålig på namn!

2011-09-07 // 16:19:30

sv: Tack så mycket!

2011-09-07 // 17:02:41

Min fråga är enkel att ställa men svår att svara på: Hur orkar du i vardagslivet?

2011-09-07 // 17:17:44

Tre måste-ha saker i höst?

Vad läser du helst i andra bloggar?

Vad gör du om du har tråkigt? :)

Favoritcitat?



sv: naw tack, vad snäll du är! :D

2011-09-07 // 17:22:03

SV: Den behandlas förjävligt dåligt. Haha.

Nej men i och med att jag tidigare hade både diagnoserna PTSD och borderline precis som dig, plus självskadebeteende så har det varit krångligt att hitta ett bra behandlingssätt för mig.

Jag har, efter att ha blivit totalt sviken av bup, En extern kontakt inom stiftelsen st lucas och det är hon som arbetat sig igenom min PTSD. i och med att jag hade en extern kontakt vägrade BUP att hjälpa mig tills jag hamnade på avdelningen för ett självmords försök.

Efter det har jag provat både det ena och det andra utan resultat.

Det är väl min externa kontakt och det faktum att jag för första gången har en stabil person i mitt liv som hjälpt mig mest! Sen har jag även en personlighets störning (vilket innebär att jag har en personlighets klyvning men vet om det) som har gjort att jag har insikt i vad som är sjukt och friskt i mitt liv!

Långt svar det blev! haha :)

2011-09-07 // 19:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback