Uppe i ottan - nere på stan..?

Taggar:
Bloglovin
Idag har jag varit uppe sedan 7-8, kunde inte sova
längre.
Vaknat väldigt många gånger under natten, trots
förberedelser under gårdagen med lugnande för
att vara lite utslagen
när jag väl somnat.

Men men... Senare skall jag ta en fika (antagligen)
med en f.d. lärare som jag hade under tiden
jag gick på IV i gymnasiet (Lysekil).
Vi har haft kontakt sedan dess, och ses då och då.

Så idag vill jag göra mig trött, en fika kanske
tröttar ut mig, och sedan en promenad som borde
få mig att bli lite utmattad.

Hur ser er dag ut ?


gött att du har fått sån connection med din gamla lärare... låter som en helmysig söndag ändå :)



har magkatarr som återkommer då och då så jag trycker omeprazol i förebyggande syfte och lite extra när smärtorna blir för jobbiga.. jag vet man skaaaaa inteeeeee överkonsumera. men de är knappast något som påverkar hjärnan :)

2011-10-16 // 11:23:19

Ser ut som ett bra sätt att trötta ut sig. Frisk luft och kyla gör ju att man lättare kan somna. Viste du förresten att det är lättare att somna om man en timme innan man går och lägger sig inte tittar på tv eller sitter vid datorn? För då varvar hjärnan ner sig mer. Att läsa en bok är mycket bättre då.



OCh idag ska jag träna och sen kanske åka ut till bokskogen med min pojkvän och hans kompis. Men får se. Förhoppningsvis orka städa min lägenhet..

2011-10-16 // 11:32:39

sv; okej tack så mycket! jag vet dom är mycket roligare att lägga än andra pussel ;)

2011-10-16 // 11:47:55

Vet inte allt är typ bara skiit?:(<3

2011-10-16 // 11:56:22

Om min kille :(<3

2011-10-16 // 11:58:36

mm :/<3

2011-10-16 // 12:11:33

Vad roligt att du fortfarande har kontakt med en av dina lärare :)



Hoppas att ni får en trevlig fika!



Sv: Om du annars har möjlighet att ladda ner appar till telefonen finns det några riktigt bra om man vill se sträcka, hastighet etc :)

2011-10-16 // 12:47:20

min panikångest yttrar sig olika pga av olika situationer. men vissa av dom jobbigaste gångerna har jag spytt för att kroppen inte riktigt vet vad det är. men såna panikattacker har jag inte haft sen i våras. så det börjar ju lugna ner sig nu & sådär. men vissa situationer är jobbiga. som att åka buss & tåg, vågar knappt gå ut bland människor längre känns det som.

2011-10-16 // 12:50:31

Lät som en bra dag. :) Ska snytta sönder näsan, städa lägenheten, ut i solen på promenad och koka soppa, tänkte jag. Får se vad som sker :)

2011-10-16 // 12:51:58

Ja, det är svårt att undgå mat, det är ju med i alla sociala sammanhang. Var bättre på det förr, då bara åt jag inte, men nu vill jag verka normal, och det är inte helt enkelt...



Din dag låter trevligare än min.. Jag ska bara tentaplugga :(

2011-10-16 // 13:07:12

Nej, exakt.. gratis grejer tar man gärna emot :D och sen var det ju passande nu till Halloween och allt :)

Okej.. congratz, hehe. Vad vann du för något då?

2011-10-16 // 14:02:25

Vad bra det låter att du fortfarande har bra kontakt med en gammal lärare. Kan tänka mig att hon/hon är blir som en trygghet mitt i allt som är jobbigt.



Sv: Precis, är man mitt inne i det destruktiva ser man inte det själv. Vad för sorts destruktivitet det än handlar om.



Blir så avis på alla dina loppisfynd, särskilt alla spännande böcker! Några av dem har jag läst, andra vill jag läsa. Älskar självbiografier där människor skildrar vilken misär de en gång levt i. Det är bara så jävla tragiskt att man finner nöje i andras olycka! Varför dras man till sådant?

2011-10-16 // 15:15:21

Idag har jag vaknat i samma tid som dig verkar det som, annars har det varit en typisk söndag. Inget att göra :(



Trevligt med fika :)

2011-10-16 // 15:45:56

▲ Tack! Oh ja, vill verkligen ha fler tatueringar! Många fler! Hur många har du?

2011-10-16 // 17:24:47

Sv; tack :D

Ja men precis! :)

2011-10-17 // 10:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback