Tips på Tradera auktioner - Örhängen

Taggar:
Bloglovin
Hej, Coconutwonder ville ha mer tips på Tradera-annonser,
så här är ett par tips för örhängen !

Klicka på bilderna för att komma till deras annons...


Påfågelörhängen 9kr+19kr/frakt (Går ut IMORGON 18/10 16:40 )




Dessa läckra fjäderörhängena i flera färger ligger bara på 4kr + 10kr/frakt (Går ut 23/10)



Eller dessa, galet läckra ligger på 39kr + 8kr/frakt, eller köp nu 45+8kr (Går ut 24/20)



Dessa läckra G-Klavar i svart plexiglas, bara med Köp Nu 120kr+15kr/frakt (Går ut 10/11)



Det här örhänget med en fjäder, två kedjor och earcuff för 29kr+6kr/frakt (Går ut IMORGON 18/10 00:32)


Riktigt snygga örhängen må ja säga! :)



SV: Naw, tack så mycket! :) Jag är snart 25 iaf :P haha.. Ne men visst, men mannen jag är tillsammans med är några år äldre med så de har ju med saken att göra också så att säga. :) Älskar dom små liven!!



Jag förstår dig, mina tårar var långt borta dom med innan jag började jobba med mig själv som jag gjort dom senaste 3 åren. Det sista året har vart jobbigast faktiskt, men snart kanske det är slut på det jobbiga, jag hoppas på det iaf.

Slå inte för hårt på dig själv bara, det får ta den tid det tar...



Kramar

2011-10-17 // 17:10:33

Tackar =)

Jo det är klart, men sen kan man göra mycket i Photoshop också så det blir bättre än om man skulle fota med systemkamera också =)

2011-10-17 // 17:12:06

Sv: Tack åter igen! :) Lagt upp några nya bilder nu, kunde inte låta bli att ta några foton på dom små ute i vår trädgård, tar ju några månader innan man ser dom igen! :)



Ja, jag hoppas verkligen det ska hjälpa dig med. Det är skönt, och viktigt att lätta trycket! :)



Tradera is the shit! hehe..

2011-10-17 // 17:22:26

Ja, något sånt kan ju va enkelt men om man t.ex ska ha massa sår eller vad man nu brukar så kan det bli lite mer att handla men ja.. beror ju på vad man vill göra, hehe.



Okej, jobbigt... Hoppas det funkar bättre att sova inatt då.

Jodå, det funkar.

2011-10-17 // 17:38:06

Sv: Det blev rätt bra bilder, fast jag tog dom i all hast! ;) TACK!!



Jag föstår dig. Jag gick i en anhöriggrupp förut, trodde inte att jag skulle kunna gråta inför främmande människor heller, men höra andra dela berörde mig och på nått sätt släppte spärren inför dom. Det kändes tryggt där. Så jag förstår vad du menar..



kram

2011-10-17 // 17:53:02

Haha, jag och Mr Napkinhead tittade på en film en gång där pappan satte en servett för ansiktet och satte på sig glasögon över och lekte att han var Mr Napkinhead med sina barn. Syrran var såklart tvungen att testa detta själv och efter det har jag kallat henne för det ;) Dessutom skriver jag aldrig ut människors riktiga namn här utan hittar istället på egna.



Fattar inte heller det där med sms:en, men ibland kan det vara kul att skojja lite med dem (ush vad elak jag känner mig nu).



Jo, piller ska ju egentligen vara den sista utvägen, särskilt sådana som är beroendeframkallande. Själv tänker jag såhär: just nu behöver jag mina insomningstabletter för att få en normal dygnsrytm och kunna somna om kvällen, sedan när allt är stabilt kan jag börja testa utan medicin för att sedan kanske sätta ut den helt.



Haha, eller hur, psyk is the place to be :P Har faktiskt träffat två av mina närmsta vänner där. Jag brukar skämtsamt säga till dem ibland att jag är glad för att vi mådde skitdåligt samtidigt. Depression och självmordstankar till trots, haha.

2011-10-17 // 18:40:59

Ja, du får göra så :)



Jo, det är ju så.. och den verkar ha försvunnit :P haha.

Kan förstå det... blir ju lite jobbigt när man vill sova och inte kan det, vad man än gör.

2011-10-17 // 18:50:18

En g-klav i örat kan väl aldrig vara fel :P



Sv: Ja, det är jättekul att tävla mot sig själv :)



Du får försöka komma igång med träningen innan vintern :)

2011-10-17 // 19:44:00

Jorå, jag förstod (from a nutcase to another ;P)



Men hur faen ska man komma undan från det svart/vita och det faktum att man alltid, ofrivilligt, lägger folk i fack? Jag känner ju sådan oresonlig avsky för de här människor och hur mycket jag än intalar mig själv att jag faktiskt vet att ingen är varken enbart ond eller god, kan jag inte ta bort dessa känslor.



Kanske är det som du säger, det är något man alltid kommer att leva med och måste lära sig att hantera. Men huuur? Den enda som skulle kunna hjälpa mig med detta är min f.d psykolog eftersom hon arbetar med DBT och borderline, men nu råkar det ju vara så att jag har placerat henne i facket "ond" och bett henne dra någonan nanstans.

2011-10-17 // 19:53:29

Sv: Jag brukar ju gå mina promenader mitt i natten - så under sommaren är det fortfarande svalt och skönt! :)

2011-10-17 // 19:57:21

Svar:

Haha..jadu en bra fråga x)

Haha okej, här i Falun så finns det en krog där det var regel på att ha finkläder på sig annars så fick man inte komma in dvs man fick inte ha på sig ja tex myskläder osv men ja det är väl så på vissa ställen antar jag ^^

2011-10-17 // 20:07:02

går igenom samma helvetiska äs-sjukdom som dig.

Kämpa!

2011-10-17 // 20:09:27

Sv: Kan du inte skaffa hund så du kan njuta av nätterna? Det är ju helt sagolikt att gå ut på nätterna när vinden ligger stilla, och himlen är stjärnklar!!

2011-10-17 // 20:12:05

Precis, blir man felbehandlad är det ju fullt normalt att reagera med irritation och ilska. Men ser alla som råkar ut för detta behandlarna som onda människor som helt saknar goda egenskaper?



Jo, att få byta behandlare och sjuksköterska osv på min mottagning kan bli en seg och långdragen kamp som suger mer energi än vad situationen med den dåliga behandlaren i sig är :/ Har fört en månadsvis lång kamp mot dem men de bryr sig inte ett jävla skit. Inte ens sedan jag avslutade kontakten med psykologen har någon brytt sig om att följa upp det ytterligare. De bryr sig inte om sina patienter, hur ska man kunna se på det på något annat vis?

2011-10-17 // 20:18:25

sv: Jag gick media-samhäll.

Jg funderar på bakom örat eller handleden :)

2011-10-17 // 20:27:57

Vad fina örhängen.=) Sv. Det är iofs sant, jag kan ha sett boken men med annan framsida.

2011-10-17 // 20:59:49

Sv; Okej, tack!

Ja, jag tycker verkligen att psykologi är intressant. Väldigt roligt att plugga faktiskt!

2011-10-17 // 22:26:56

haha jaa, riktigt trög tjej, men killen är jue trög han oxo tycker jag...



jag har oxo funderat på de där med värktabletter faktiskt. men kommer inte ihåg om jag tagit nån varje gång jag svimmat :S

2011-10-17 // 22:59:24

Ja, var bättre när man var liten och kunde tänka ut saker hela tiden och på 2 sekunder ungefär :P haha.

Exakt, blir lite en ond cirkel.

Men fick du sova något då? Om du läser detta nu, direkt så glöm att jag fråga :P haha!

2011-10-17 // 23:35:16

Men då får du komma hit på middag :)

2011-10-18 // 00:17:56

typiskt att du körde upp det just nu som jag inte har några pengar ;.; får köpa något nästa vända ^^ får ju pengar om någon dag, men ändå, det suger. Speciellt som jag vill handla inför bebis <3

Tack för inlägget! Man känner sig uppskattad som läsare!

2011-10-18 // 00:47:08

haha det är det som är saken ;D jag jobba på en mäklarfirma typ :P så jag måste se stiligt ut på jobbet , idag när jag kom till jobbet med det där så tror jag min chef trode att jag drev lite :P ;) haha men jag kände mig töntig snygg ;)

2011-10-18 // 00:55:35

Jag kanske inte kan sätta mig in i det du skriver om det där. Men bra där :D Försökt bli magsjuk? WTF!? Haha!

2011-10-18 // 08:07:07

De är extremt tuffa. Alla papper och alla saker man ska tänka på och göra och försöker göra.



Det är galet hur psykvården fungerar. Bara vissa förtjänar hjälp tydligen. Vissa kriterier, måste vara värst, vara extrem.



Som här då - tar evigheter att slappna av för att kunna sova.



Vad gör du idag?

kramar

2011-10-18 // 11:22:22

Svar: Jo jag vet att man kan göra så, men det känns dumt nu när man behöver lägga mer pengar på barnet och så :) när kommer din nya design?

2011-10-18 // 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback