Teater + Bor du runt Göteborg??

Taggar:
Bloglovin
Var som sagt på "Processen" igår på Backa Teater i Göteborg.
JAG ÄLSKADE DET !

Så galet skön komedi, med mycket mörker och förvirring.
Tänkvärd, ifrågasättande om våra liv, och hur vi förväntar oss livet.
Helt i min smak.
Det dyker upp så mycket frågor.

Han vaknar alltså upp på en plats.
Han är omringad, han är anklagad för ett brott.
Men vad brottet är får han aldrig förklarat.

Alla beter sig som galningar, som en alternativ
verklighet,
där ingen försöker eller bryr sig om
att förklara något för honom.

Man kan dra den här pjäsen till hur livet fungerar.
Att bli vuxen, att ta ansvar, att inte vilja ta ansvar, fast man måste.
Allt handlar om alla val man gör i livet, vare sig man vill eller ej.

Bor du runt, eller i Göteborg ?

Då tycker jag absolut att du skall beställa biljetter på Backa Teater (länk).
Bara 70-190kr.
Kan tänka mig se den igen, om någon vill ha sällskap?
Väldigt sevärd, underbara skådespelare, både nya och väldigt erfarna.


Den låter skitnajs - jag borde nästan åka upp till Göteborg för att sen den :P

2011-10-21 // 13:55:19

Sv: Tackar så mycke! På den bilden är dom lite photoshopade faktiskt.. Dock brukar jag nästan aldrig göra det. :)

2011-10-21 // 13:55:25

Nej, inga planer här... börjar bli lite tråkigt att inte ha något att göra men sånt man får ta ibland, hehe... Du själv då?

2011-10-21 // 14:09:05

Okej, men jag tycker att det ser kanon bra ut ! :D

Jag skriver på min fördjupningsarbete om Barnmisshandel, är klar med 2 delar av 4 :)

Sen har jag mitt arbete i Psykiatri med.



Okej, men då har du ju iaf en plan för helgen.

Jo med mig är det bara bra. :)

2011-10-21 // 14:14:58

Lite skumt men då jag läser din blogg via bloglovin' så laddas aldrig din bakgrund. Förslag på det?

2011-10-21 // 16:55:14

Sv: Jo jag förstår vad du menar också, konserter kan vara jobbiga ibland.

Men jag har alltid älskat musik och det är en sån känsla att stå där :)

Ne, det är ju sant :P

Jag minns mest teater sen skolan, gillade aldrig att bli iväg tvingad till någon barnslig teater då ..

Men det kanske är annorlunda nu :)

2011-10-23 // 17:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback