HAT-KOMMENTERARE !!!!

Taggar:
Bloglovin
Börjar bli smått irriterad nu på er, hat-kommenaterare.
För det första, hur fan orkar ni!?


Om ni nu avskyr mig/bloggen så jävla mycket, varför ens läsa skiten !?

Och för det andra, tror du inte att jag spårar din IP-adress ?
Så jävla dum som skickar flera kommentarer, under olika namn,
vissa t.o.m "snälla" kommentarer, men alla under samma IP..

FUCK OFF, uppenbarligen har du dåligt självförtroende, annars hade du väll skaffat dig en hobby ?
Men din hobby är att sitta vid en dator och leta fel..

Suck.... Suck.. Suck..

Och förresten
fortsätter du på detta spår och går längre, så vet väll att jag kan polisanmäla dig ?


Vilken klant hon är alltså .. Kram på dig <3

2011-10-09 // 13:58:50

Skitfin blogg! 8D älskar din design och allt c:

Och ja, för att svara på bloggen, rosa hår är awesome :D

köpte mitt på shock, c: <3

2011-10-09 // 14:02:14

Haha, jag måste skratta lite nu, för fan vad fail att skriva under olika namn och till och med inflika med "snälla" kommentarer ibland. Hur som helst ska du inte ta åt dig, men det vet du nog redan ;) Dock är det lättare sagt än gjort ibland... och du är för fan inte det minsta fet. Nån patetisk jävel trampar på dina ömma tår för att det ska göra så ont som möjligt, men varför liksom!?



Jag tror att grupp-DBT:n kommer gå bra, för som sagt - alla delar samma sorts problematik och när man delar med sig av sina upplevelser och hemläxor växer ett sorts band fram!



Kramar.

2011-10-09 // 17:49:42

Usch vad jag stör mig på människor som är så pass osäkra och fyllda med hat att de tar ut det på andra -_-

2011-10-09 // 18:33:00

Ibland undrar jag bara, vad glädjer det dom? Som du skriver, varför ägna tid åt en blogg dom inte ens gillar. Btw jag gillar din blogg :) men folk ibland alltså, ååå vet inte vad jag ska säga .. :/

2011-10-09 // 18:49:53

Hehe.. Eller så är det jag som skriver som en kratta :P



Vad har hänt i helgen då? :)

2011-10-09 // 20:09:39

Hade samma problem förut. En människa som skickade både elaka och snälla (alltså, egentligen fejkat snälla, uppenbarligen) kommentarer till mig under olika namn och med olika mailadresser, men alla kom från samma IP-nummer. Så otroligt korkat. Personen gick för övrigt också på min kropp och mitt utseende överlag, gnällde om att jag borde banta, träna m.m.. Väldigt onödigt tycker jag, dessutom otroligt korkat eftersom hen förutsatte att jag inte tränade bara för att mina lår gick ihop på insidan. Som att alla som tränar bara måste vara supersmala.



Men det är bara att blockera IP-numret om du inte redan gjort det, så kan idioten inte skriva fler kommentarer. Ett uppenbart internet-troll som bara vill provocera och få folk att må dåligt. Hade han eller hon konstruktiv kritik att komma med hade ju personen uttryckt sig helt annorlunda.

2011-10-09 // 22:22:15

Fy fan vad jag hatar när folk håller på så där. Det är så jävla onödigt.



Jag gillar din blogg :)



Kram

2011-10-10 // 10:00:16

Dessa idioter... Jag har också fått en drös kommentarer på min blogg om mitt utseende, om hur ful jag är. Jag kan emellertid skaka av mig detta eftersom jag anser att jag faktiskt ser hyfsat bra ut. Värre måste det vara för dig eftersom du faktiskt har ätstörningar.



Jag förstår inte poängen med att vara så jävla elak. Vad vinner man på det? En stunds tillfredsställelse som, jag är övertygad om, faktiskt går över i en smula dåligt samvete så småningom?



Mitt råd till dig är att inte publicera fler kommentarer från den här personen, varken snälla eller elaka, do not feed the troll. Skriv inget mer om elaka kommentarer som du får. För hur kul är det att trakassera någon när man inte får någon uppmärksamhet?



Stora kramen till dig!

2011-10-10 // 13:31:03

Fan va patetiskt, människan kan inte ha ett kul liv... Dessutom är du långt ifrån fet! Idiot. Blir så förbannad på människor som lever för att trycka ner andra.

2011-10-10 // 20:40:09

I'm a hater of haters. Och med det vill jag säga att haters är dryga och borde skaffa sig en annan hobby som inte stör omvärlden och är onödig förbrukad tid.

2011-10-11 // 01:20:30

2011-10-11 // 13:20:16

Så patetiskt att kommentera anonymt sådär, vill man säga någonting negativt kan man åtminstone stå för det och visa sin identitet tycker då jag. Annars är det hela ju helt meningslöst, idiotmänniskor det finns.



SV: ja, jag brukar ha dreads rätt ofta, men hade int nu då jag har färgat brunt hår så jag måste ha nya dreads 8D Håller med om att det kan va lite irriterande, men vill man vara fin får man lida pin ;) Kram!

2011-10-11 // 13:21:54

Det finns vissa sätt som man som privatperson svart kan kolla upp vad detta är för människor... vet du hur? Jag har ingen aning....



Polisen tar dock inte internetmobbing på allvar. Det är något om integritet kring människan bakom skärmen som skickar all skit. Så jävla illa!

2011-10-11 // 23:12:34

Hej!



TYcker Du är en stark tjej, Du kämpar och verkar vettig! Frapperande, men jag verkar va enda killeN som läst din blogg o kommenterat.



Jag slåss oxå mot mina inre demoner; fått seroquel sedan januari men vill sluta med den, e hemsk o behöva ta. Biverkningar m m, man e inte man så att säga på neuroleptika...;((



Vill sluta med quetiapinet, men efast, kan inte sova om jag slutar med skitet...och sove rman inte_PSYKOS...Mår man inte alls bra...



allt gott!

2011-10-16 // 14:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback