VIDEOBLOGG-Vad jag är förbannad över!!!

Taggar:
Bloglovin
I förra inlägget skrev jag att jag var förbannad.
Men insåg att jag inte skulle somna på kvällen,så
jag drack 7ml Theralen jag fick av en annan vän,
hoppades på att den skulle verka, det gjorde den inte.
Så jag gjorde en video igår.
En video av anledningen till min ilska.


Efter att ni sett den... Håller ni med mig? Förstår ni varför jag är förbannad?


jag håller med dig fullt ut! helt klart!

2011-11-22 // 11:23:00

Sitter på tåget så jag kollar när jag kommer hem...

Tycker du har en sund inställning till "din mors alkoholism".

2011-11-22 // 12:17:12

omg.. 7ml?!?!?!? DAMN!!!!!



jag drack till första markeringen när jag fick det utskrivet. never ever again. man blir ju som en zombie dagen efter. eller så är jag bara lättpåverkad.



tack för tipset förresten... prec is vad jag var ute efter. att få sån respons lixom!

2011-11-22 // 12:46:37

jag menar nog mest medveten...

2011-11-22 // 12:52:24

SV; Ja, fast den andra ska du inte slösa tid på!

SKINS UK ska det vara!

2011-11-22 // 13:24:54

SVAR: Jag kan ta en bättre bild på USA boleron senare om du vill? :) kram på dig! <3

2011-11-22 // 13:26:05

nej absolut inte, det är så lätt också att hamn där!

ska kolla sedan sitter på mini datan nu!

2011-11-22 // 14:18:20

Vad coola piercingar du har

2011-11-22 // 14:31:21

Wööööw, min internetuppkoppling låter mig titta på videoinlägg ikväll!!



Människan som sådan har en förmåga att alltid tro att världen kretsar kring en själv. Men jag förstår absolut din ilska över att han helt tappar perspektiv över situationen. Dessutom är det ju din vän som är prio 1 i den här situationen och det enda man borde tänka på. Nu vet jag ju inte heller vilken sorts relation din systerson och din vän som blev inlagd har. Men man går ju gärna inte runt till alla man känner och skriker ut att en vän just blivit inlagd.



Fint av dig att bry dig så om henne. Du är en sådan vän som är guld värd! Btw, diggar din dialekt!



Sv: Tack. Jag jag fixade rättegången hur jobbig den än var! Min advokat frågade hela tiden hur det gick för mig och om jag behövde ta en paus, det var skönt att han brydde sig. Fast nu är jag grymt ledsen över alla lögner och skit. Funderade till och med på att skada mig själv, men som vanligt sitter jag här och tuggar Concerta istället. Jaja, hellre det.

2011-11-22 // 17:46:13

sv: en katt :o

i hemlandet äter dom flesta katter, dock inte vi, och när våra granne skulle döda katten så ville jag göra det.. lite som när man dödar höns m.m. dock lite värre..USCH! :p

2011-11-22 // 21:01:35

Hej!



Jag kan förstå att du är förbannad och det har du all rätt att vara!

2011-11-24 // 16:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback