VIDEOBLOGG-Hot på PSYK avd.

Taggar:
Bloglovin
Min vän som ligger inne på avgiftning får stora problem.

Tycker ni att personalen gör rätt ??

Inga långa videos.


Batteriet tog slut i kameran, så jag fick göra en del 2

(Och ja, jag ser att jag ser ut som ett vrak och vinkeln är off)





Jo visserligen har du rätt i att Shock har blivit rätt vanligt- men det krävs rätt person för att bära plaggen - allt handlar om personlighet & attityd.



Är lte olika hur jag väljer ut mina illis-objekt. Ofta stöter jag på inspirerande bilder - då börjar det klia i fingrarna. Men ibland så får jag söta frågor om jag skulle vilja göra en illustration - och jag gillar ju att göra mina läsare glada - så why not=)

2011-11-23 // 21:06:22

oj va svårt!! Jag vet faktiskt inte... dom har ju inte (troligen sällan) hela infon heller...



DU ÄR JÄTTEFIN I KLÄNNINGEN!!

2011-11-23 // 21:58:43

Tycker att du är en grymt bra vän som hjälper henne och följer upp processen!

2011-11-23 // 22:35:53

Oj vad sinnessjukt av dem ;s när du sa "det är ord till ord. Men när han berättade själv..." då borde de väl fatta att det var seriöst? ;s sen om man inte kan ta hand om "såna" personer då borde man fan inte heller jobba på psyk. Tycker i alla fall synd om din kompis som vill ha hjälp men (kanske) inte får den hjälp hon behöver /: Detta var min åsikt i alla fall

2011-11-23 // 22:48:55

Fy fan. Vad håller dom på med på psyk egentligen? Det finns väl till för att hjälpa människor, inte få dom att må sämre. Regler, finns det där ens? Herregud. Detta gör mig så fruktansvärt förbannad. Dom leker ju med människor psyke och liv. Borde dom inte förstå bättre?

2011-11-24 // 15:54:50

sv: ja har man inte råd eller hittat lyktor då får man skapa egna :)

2011-11-24 // 17:10:05

Vilken underbar vän du är som ställer upp och ringer och är på personalen. Tycker det är sjukt att de säger ord står mot ord och att hon blir inte lyssnad på bara för att personalen inte riktigt tror. Egentligen vill man ju att vännen ska bli nedslagen för att man ska kunna anmäla personalen för tjänstefel eller vad katten man nu kan anmäla dom för, men självklart vill man hellre att hon blir förflyttad och slipper mannen.



Min kompis låg inne på psyk en gång, jag och tre vänner till henne åkte dit för att göra henne gladare. Första gången hon skrattade på 3 veckor tydligen, och personalen går runt och kollar argt på oss :o

2011-11-24 // 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback