Lyckas sätta på lösögonfransarna!

Taggar:
Bloglovin
För första gången någonsin har jag lyckats
sätta på lösögonfransar
, har försökt flera
gånger tidigare, men ALDRIG fått till det
ens halvt som halvt.

Men nu, nu kom jag på att jag istället skulle
kleta på limmet på ögonlocket, sätta på
fransraden, sedan trycka till med tops-pinnen,
utan bomullen.
Och se där, jag lyckades på en minut!

Så det är ett tips till er som inte kunnat som jag. ;D
Det kanske inte blev perfekt på en minut, men
fan så mycket bättre än någonsin tidigare!
eriiza foto fransar ögonfransar lösögonfransar psyk borderline ångest ptsd nozinan seroquel fontex fluoxetin imovane stilnoct stil videoblogg


Topspinne utan bomull? :o Jag har aldrig lyckats få dit lösögonfransar direkt, det slutar alltid med att jag har limmat fast hela ögonlocket så jag inte kan blunda XD



SV: Äsch då, det är en stor hund i en liten förpackning ;)

2011-11-30 // 21:25:52

Så måste jag testa att göra. Har ta mig tusan aldrig lyckats få dit de där fransarna... någonsin! Om de hamnar rätt i ena vrån far de som en jäkla våg över ögonlocket och med tur hamnar de i närheten av andra vrån, men oftast inte och man ser helt muppig ut istället för så där läckert sexig som man tänkt från början ;)

2011-11-30 // 22:06:07

Vackert :) År lösögonfransen delvis blå ellerser det bara ut så?

2011-11-30 // 22:57:31

Så snyggt!

2011-11-30 // 23:55:52

Ja det kan inte vara det lättaste att sätta på. Jag har aldrig testat men kanske det händer nångång. Om jag skulle uppträda i nån dragshow ha ha.



Sv: Härligt att du kan bjuda på dig själv. Visst händer det att jag också gör bort mig på ett sätt som man ångrar men det går över fort. Jag resonerar som så att jag försöker slippa så mycket av medicin. Det är en hjälp men ingen totallösning.

2011-11-30 // 23:56:36

Fiiint!!!

2011-12-01 // 00:34:05

Snyggt! Mitt bästa lösögonfranstips är att aldrig aldrig under några som helst omständigheter göra det när man har bråttom. Det GÅR bara inte.

SV: Jag ser fram emot att se din "tolkning." Bra att nån på internet har respekt! Tror jag har lite dåligt förtroende för le world wide web eftersom det flera gånger hänt att folk lagt ut saker jag skrivit under eget namn och så. Folk är inte riktigt kloka!

2011-12-01 // 01:27:51

tack så mkt, jaa, det är inte många som förstår att

jag är hela 26år :)



Ps. snygga fransar, ÄLSKAR lösögonfransar!!

bästa tipset när man sätter på ögonfransar tycker jag är att lägga lite mascara på dina egna fransar föörst. då får du tydlig linje direkt. sedan sätter du på dom :)

2011-12-01 // 04:24:41

Duktigt! Det blev jättesnyggt!

Ska ta till mig a knepet.

Min Trichotillomani har exploderat. Inte råd med min medicin längre så har knappt nå ögonfransar på mitt vänstra öga längre.

2011-12-01 // 07:09:03

Någon gång ska ju vara den första, bra gjort! :P

2011-12-01 // 07:29:44

Härligt att du lyckades, bra tips med!

Snyggt!



Jag har nog lyckats en enda gång och det var inför blog awards 2010..hah

2011-12-03 // 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback