Veckans Bloggare !

Taggar:
Bloglovin
Ja, det blev lite sent korande av vinnaren, men här är hon;



"Jag bor tillsammans med min gubbe och våran dotter.
Tidigare var mitt liv fyllt av tvång med droger, alkohol,
misshandel, polis besök stup i kvarten o väldigt många resor till sjukhus m.m.

Min kamp har nu börjat att försöka hitta tillbaka
till livet utan en massa sinnesförändrande saker
o kamp att hålla mig till rätt sida av lagen,
den kampen är inte den lättaste, men jag försöker så gott jag kan."


Och resten av de tävlande;











Jag skulle gärna vilja anmäla mig, har inte gjort det förut. Hade varit underbart om det gick :)



Tänker på dig mycket, att du är så otroligt stark.

Jag hoppas att, även fast du nog känner att du bara faller isär, faktiskt ser själv att du inte gör det. Du står fortfarande kvar, efter allt som har hänt.



Du är stark och en stor inspiration till många som har det svårt,inklusive mig. Tack för att du delar med dig, det är så otroligt viktigt att inte censurera. TACK! <3

2011-05-10 // 12:49:45

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaw :D va kul :) va glad jag blev nu :) TACK :) kramiz

2011-05-11 // 15:08:45

YÄY !

2011-08-17 // 14:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback