Jobbiga förväntningar

Taggar:
Bloglovin
Igår städade jag hela lägenheten, verkligen städade.
Dammsög, skulle moppa, men har ingen, så jag har
skurat på knä alla rum i min 2:a !


Idag har jag ingen insomnings medicin.
Vet inte alls hur detta kommer att gå.
Har haft ångest en bra stund redan, och utan
medicinen känns det ännu mer hopplöst..
Och längtan efter rakblad växer för varje sekund..


Godmorgon. Åh vad trevligt, jag tycker om dina designer. Ska förmodligen iväg och köpa en dator idag så då kanske det inte blir så dyrt att kommentera, haha. Kram

2011-05-10 // 07:47:00

jag städade oxå igår, dammsög och allt men hade inte heller någon mopp! :P Och var inte så duktig som du och skurade på knä... Surt när mediciner inte fungerar som de ska, eller som man vill att de ska... Hoppas att du får en bra dag nu iaf! :D Kramis

2011-05-10 // 09:15:06

tråkigt att du har ångest :/ . men jag hoppas du mår bättre snart... har sj levt i de där mörka men mår bättre nu... kramar



jag vill gärna bli veckans blogg hos dej tjejen. kram

2011-05-10 // 12:22:46

Du är så söt i det håret! :D

Hoppas du klarar dig utan rakbladen...

2011-05-10 // 13:29:52

SV: dom har en otrolig makt över oss sjuka, tyvärr. och det känns som att dom nonchalerar en så fruktansvärt. Som att dom inte lyssnar.. typ ba: jaja det här får jag höra om varje dag..

2011-05-10 // 15:14:27

Jobbigt att inte ha någon sömnmedicin. Jag fick äntligen min idag! ska bli skönt att få sova! Hoppas du kan somna iallafall!

2011-05-10 // 18:37:07

Nej jag vet men hon sa efter att det var gullig, vadå gulligt jag hatar verkligen min mage!!



Jag hoppas jag kommer i lite bättre form så jag slipper t'änka på att jag vill gömma mig i kläderna.

Ang näsblod så överansträngde jag mig troligen, inte smart då jag dessutom varit sjuk (var sjuk). Jag får de dock lite då och då nu också:/



Jag önskar jag kunde ge dig en kram och blåsa bort allt ont så du visste exakt vilket håll du skulle luta!

2011-05-10 // 20:13:37

många styrkekramar till dig !

2011-06-05 // 22:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback