Intressant rykte om mig

Taggar:
Bloglovin
Har nu fått höra från flera håll att
jag skulle jobba som Dominatrix.
Alltså en kvinna som tar betalt för
att slå, piska etc, alltså förnedra män.

Min vän hörde det på krogen av en
kille som vi inte känner, och hörde det
av en nära att det går rykten om att
jag, Eriiza är dominatrix.
Tydligen är det ingen hemlighet.
Hela stan "vet" visst om detta..

Fast jag blev rätt överraskad måste jag säga.
Och om jag nu tjänar pengar på detta,
och tydligen är käns för det...
VAR ÄR MINA PENGAR !?

Någon som vet vem som kom på detta ?
Någon som vet vad detta är baserat på ?


;D


Och glöm inte....
Korar vinnaren idag...



Ha ha ha! Visst är det kul med rykten?! Fast att ha ett rykte som domina är ju helt ok. Jag tycker att du ska spela vidare på det ^^



Kramar!

2011-02-15 // 12:47:11

haha, förlåt att jag skrattar men rykten är ju så löjliga. Folk tror verkligen på ALLT de hör. Själv har jag tydligen gift mig, fast det bottnade tydligen i en annons i tidningen där någon var lik mig så det kan jag väl ändå förstå lite. Fast det var tydligen roligare att fråga varandra och sprida runt det än att fråga mig? :S



Folk kanske tycker att det behövs i Uddevalla och tycker att du passar in på rollen? :P Önsketänkade kan leda till livlig fantasi :p

2011-02-15 // 12:49:31

Ibland undrar man ju vad felet på folk är...

Tråkigt liv man måste ha om man måste hitta på saker om andra :P

2011-02-15 // 12:58:08

Måste erkänna att det är ett ganska coolt rykte ändå. Jag menar, man kan få värre rykte om sig:p.



Det enda rykte som gått om mig var att jag skulle vara schizofren (på gymnasiet), det var i och för sig hysteriskt kul.

2011-02-15 // 13:43:27

Sv: Okej, jag hoppas att det verkligen hjälper dig då. Det är bra att du ser positivt på det i alla fall.



Jag hade samma problem förut, det kan vara lite strul med servern som den ligger på! :/

2011-02-15 // 14:10:21

sv JAg gjorde slut med killen och flyttar till en polare i Partille, så jag lämnar Stockholm för Göteborg ett tag :)

2011-02-15 // 14:41:32

Vad är fel på människor, hur kommer man ens på att sprida ett sådant rykte?

Jag vet ingen som kan hjälpa mig - blir väl som vanligt att jag kämpa på för att sedan krascha.

2011-02-15 // 17:07:42

Jo, det är väll så..

2011-02-15 // 17:08:06

amen jisses



rykten är fan knas

2011-02-15 // 21:54:06

ja visst är dem snygga ^^

Grymt! :D



haha man blir aldrig förvånad! :D

2011-02-16 // 00:38:54

Haha, vilket stört rykte. Du borde nästan börka jobba som det eftersom du redan tydligen är ganska känd. :o

Men nee, jag skulle nog inte vilja vara någon annan, min personlighet är också ganska egen, och om jag skulle byta personlighet skulle jag nog känna mig ganska tråkig. Jag gillar att vara musikalisk, poetisk och tankspridd som tusan. Utan de egenskaperna skulle jag känna mig lika rolig som ett vit, stor betongvägg.

Men ibland, då saker går åt helvete pågrund av att man är den man är, så önskar jag att jag för en sekund kunde få vara någon annan, för att känna hur det känns. Men när den sekunden tagit slut skulle jag nog vara ganska glad att jag är den jag är ändå. :)

2011-02-16 // 12:21:56

Jadu rykten är ju alltid lika kul. Helst när man bor på små ställen. Själv så är man både knarkare och sexmissbrukare

2011-02-16 // 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback