Det som hänt under pausen

Taggar:
Bloglovin
* Druckit mer än jag bör
* Ätit mer än jag bör - gått upp i vikt
* Tuggat i mig mer sömnmedicin än jag har
* Blivit blond

Har provat många silvershampoo och silverbalsam, men Toni & Guy är den absolut bästa.
Finns på Åhléns för 120kr/st






Det kommer att komma fler och bättre uppdateringar snart...


Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 // 14:44:23

Vad spännande din blogg är. kommer verkligen att läsa dina inlägg igen! =) Hoppas du har en spännande vardag =P

2011-02-22 // 11:43:25

jag hoppas verkligen att du kan svara på detta! hur länge ska man ha i det schampot? står ingenstans och inte heller på flaskan :( är rädd att håret ska bli lila!

2011-04-28 // 22:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback