Turkost hår igen ?

Taggar:
Bloglovin
Indeed, är starkt inne på att färga
håret turkost igen, efter detta röda.
Typ under vintern.
Vill egentligen ha längre hår för det.
Men p.g.a blodbristen är håret skört,
bryts av och har inte växt
sedan i maj...
Om något så är det mycket, mycket kortare.

Är faktiskt ganska upprörd över det..

Vad tror ni om färgen?



Och just det..

Vad vill ni helst läsa om här i bloggen ?


SV; Jag hanterar det för det mesta dåligt - självdestruktivt på olika vis. I går natt tog jag som sagt en hel del lugnande och ringde till akutpsyk och fick per telefon hjälp att hantera minnerna, känslorna och tankarna. Sen tog jag några sömntabletter för att tillsist få somna om. Att T är hemma är också en stor hjälp för mig, då tar jag för det mesta inte till något självdestruktivt.



Misslyckande eller inte, se den tiden som du höll dig borta som en vinst :) Med det sagt menar jag inte att jag själv är perfekt och aldrig ser på mig själv och mina handlingar som misslyckanden.. Kram!

2011-08-27 // 19:42:39

sv: I know! I instruktionsvideon som finns på eleven så är det nån nagelduktig-människa som bara filar av plastbiten som blir över på nageln och det ser perfekt ut på en gång. men med dom filarna jag hade hemma funkade det absolut inte med, utan fick klippa så nära som möjligt istället. men ja, resultatet blev bra ändå :)



turkost tycker jag, riktigt snyggt!

2011-08-27 // 19:46:17

Sv: Jag försöker sysselsätta mig så gott det går, vilket är lite lättare nu när jag är hos pojken. Annars så vet jag inte, försöker mest bara leva igenom det och tänka dialektiskt... vilket är lite svårt när det ångesten är för stark. Hur gör du?



Jag slutade idag med Lamictal och Strattera.

2011-08-27 // 20:02:33

sv: well, om inte annat så finns det peruker, då kan du ändra hårfärg varje dag! ;)

2011-08-27 // 20:25:16

Sv: Det är riktigt jobbigt att det inte hjälper, man blir ju lite desperat efter ett tag. :(



Mjo trodde dock att det inte skulle göra någon skillnad då jag inte fick någon effekt av dem... Skumt. :S

2011-08-27 // 20:44:59

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-27 // 21:47:17

Men du passar ju så bra i rött hår! :)

2011-08-28 // 16:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback