Migrän & MAT-KONTROLL

Taggar:
Bloglovin
Har nästan konstant huvudvärk.
Tar verkligen på mina sinande krafter..


Har betsämt mig nu, jag tar tag i mina
mat-problem.
Nu jävlar skall jag kontrollera intaget.
Ingen mer hetsätning.
Orkar inte se ut så här.
Har gått upp 7kg.

Nu gäller det att gå ned igen, kanske till
en ännu mindre siffra, och behålla den !!!

Så nu för jag en "Mat-dagbok" på kalori-intaget (kcal).
Känns som att det är mindre chans att jag
hetsäter då, vill inte behöva skriva ned att
jag tryckt i mig två chipspåsar...

15/8 - 795 kcal
16/8 - 525.6 kcal


sv: ja, jag gillade den :D Kommer bli sjukt mysigt med en onepice nu när hösten är på väg :)

2011-08-17 // 13:42:22

SV: Åh tack fina du!

Är glad att du är tillbaka, men jag beklagar sorgen.

Ja, rädslan är ett monster..:'(

Ta hand om dig, kram. <3

2011-08-17 // 14:09:07

Nu ska jag komma här och vara negativ men kom ihåg att hjärnan behöver runt 1000kcal för att man inte ska blir dum i huvudet bokstavligen och jag säger det inte för att vara elak utan för att det i mina ögon är onödigt att vara elak mot den delen av kroppen som man behöver för att kroppen i sig ska fungerar.

2011-08-17 // 15:31:36

Det gör inget att du inte har varit så aktiv, förstår att det är väldigt svårt för dig just nu, men är sjukt glad att du skrev. Har saknat din blogg och dina kommentarer!

Haha, jadu, min sommar har varit väldigt...konstig, förvirrande. Är faktiskt väldigt glad att den är ganska slut nu, jag älskar hösten och vill ha riktig höst NU! Alla fina färger, och höstmodet är alltid dödligt snyggt :)

Hoppas allt är bra med dig. <3 kram

2011-08-17 // 16:12:07

de e hemskt hur man kan må.

de e så skönt när de gått bra ett tag, å va e de egentligen som gör att man faller tillbaka? Ett enda litet fel, vad som helst.

Varit sjuk länge?

2012-07-14 // 01:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback