Livet är ingen picknick

Taggar:
Bloglovin
Blev ingen picknick, men det blev en fika.
Och ikväll skall jag laga mat till Lisa.
Skriver nog ned receptet senare, om ni
kanske vill tillaga kyckling i ugnen själva ! =)

Får se om rätten blir kalori-fattig.
Men det hoppas vi på. ;D

...annars är livet nog som vanligt.
Mycket migrän, yrsel, tappar håret, svaghet
och allt annat skoj.

Blodbristen gör att jag tappar håret, är yr,
får utslag och blåmärken av minsta lilla.
Alltså väldigt dåliga värden på vita blodkroppar.
Tänk leukemi.. Lite sådana symptom.

Någon annan som har det lika roligt ? ;D


Ja, och man kan ha strumbyxor utan att det blir alldeles för kallt :D Och färga håret i lite olika rödfärger är jag väldigt sugen på, väldigt höstigt :D

Hmm.. har också börjat tappa grymt mycket hår, vet inte vad det är för fel på mig dock.. Vad beror din blodbrist på? låter ju inte alls bra.

2011-08-18 // 17:03:20

Jo, blodbrist har man ju haft... och jag förstår att det är ju inte särskilt kul.. =/



SV: Men en fika är ju inte helt fel det heller ;D

2011-08-18 // 17:16:36

sv. nämen tackar snyggis :D ja dom skulle sitta som en smäck på dig :)

2011-08-18 // 17:21:55

sv: Åhå smart där ! ;) Saken är den att jag har liksom lila fläckar i håret -.- inte snyggt ! Men coolt att du har haft så många färger i håret ^-^ Jag har haft dom "vanligaste" typ..Röd , svart , mörkbrun , ljusbrun , platinablont :)



Det låter inte så kul att du tappar hår osv :/ Det gjorde jag också när jag mådde dåligt..

2011-08-18 // 17:28:30

Ja, det är en ond cirkel. Kan inte sova - blir matt - kan ändå inte sova - blir ännu mer matt osv osv. Fy fan, det är ett mindre helvete!



Som svar på din fråga i inlägget; Jag har det också roligt. Fick ett brev från polisen där jag är kallad till förhör angående misshandel...

2011-08-18 // 18:16:41

Gillar att du är så positiv i inlägget! :D Kan säga att jag har det minst lika roligt, jobba med gamlingar hela dagen! ^^

2011-08-18 // 18:27:23

sv;

Det var jävligt skumt i början, haha. Men man blev van rätt snabbt. Men äta och prata går jättebra nu, jag läspar väl lite ibland. Men det går ju att träna bort mer och mer.

2011-08-18 // 18:44:33

Jag hoppas att det snart kommer till att blir bättre med dig och att din kropp kommer till att blir frisk,

kan förstår behovet av att vilja choka din kropp men ser bara till att vara rädd om dig!

Jag kan inte minnas hur många gånger jag har haft öroninflammation i mitt liv, hade det jämt som liten och har varit sövd så det räcker för hela livet

så just nu hoppas jag innerligt att skiten kommer försvinna med sig.

Var rädd om dig!

2011-08-18 // 21:26:49

"jag psykade ambulans mannen" alltså menar du allvar??? det är ju helt absurbt, HUR i hela friden kan man ens med att tala om en sån sak?! Ååååh!

Så himla patetiskt! Men du, tro inte att du e så himla unik, ambulansmän har nog sett det mesta, särskilt nu när det uppenbarligen florerar en trend att immigrater ska "psyka" räddningspersonal, titta bara på hur det ser ut nere i Rosengård... Alltså sååå himla pinsamt!

2011-08-19 // 07:13:35

Jo håller med. Försöker kämpa med att hålla modet uppe om att gå till jobbet idag. Fästmannen vill att jag ska vara hemma, spyr och har värk i kroppen. Men det var ju som sagt mitt val att bli gravid, så jag kan inte klaga ;P



Hoppas du mår bättre snart!

2011-08-19 // 09:49:50

Sv: jag gick på gym förut och körde liknande övningar fast i maskiner och då var jag väldigt vältränad! Men nu har jag inte tränat på 3-4 månader, men jag får träningsvärk iallafall så det tar åtminstone :D

2011-08-19 // 11:42:56

hey darling! i've missed u 2! beklagar sorgen... men du är stark som tar dig igenom all skit. världsbäst!



hoppas kycklingen blev bra ;)

2011-08-19 // 12:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback