Ja, nej, ja, nej, ja, nej...

Taggar:
Bloglovin
Nej, jag är inte på bra humör.
Ja, jag är trött.
Nej, jag vill inte prata om det.
Varför ? Det finns inget jag inte sagt.
Ja, jag är utråkad.
Nej, jag har inget att sysselsätta mig med.
Ja, ni har hört det här förut.

Over and out !






Det finns alltid en anledning till att dricka! ;)

Vart bor du någonstans?



Kram

Michaela Veritas



KIKA IN PÅ MIN BLOGG, EN JÄVLIGT SNYGG BLONDIN SOM NJUTER AV LIVET ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

2011-08-31 // 13:59:15

Jomen precis så är det ju! :) Och det är så himla skönt och roligt tycker jag.. Istället för att träffa någon som man upptäcker att man inte alls har något gemensamt med! Genom bloggen får man ett humm om hur den andra personen är åtminstone!



Kram

Michaela Veritas



KIKA IN PÅ MIN BLOGG, EN JÄVLIGT SNYGG BLONDIN SOM NJUTER AV LIVET ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

2011-08-31 // 15:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback