EEG & kastrering

Taggar:
Bloglovin
Idag fick jag göra ett EEG, alltså ett koll
på hur mina hjärnvågor fungerar.
Då min läkare undrar om jag kan ha en
lättare version av Epilepsi.

Jag försvinner bort i ett par minuter,
och då kan inte folk få kontakt med mig.
Jag svarar inte på tilltal, eller reagerar
på mycket annat.

Får veta resultaten under nästa vecka.

Min lilla Herr Seroquel blev kastrerad idag,
han är nu jätte groggy och försöker sova. =(

Ang. second hand varor jag fyndat, så tänkte
jag istället vänta tills jag fyndat ännu mer och
ladda upp mycket i samma inlägg !
Vad tror ni om det ?


Jag måste bara säga att jag verkligen känner med dig kring dödsfallet :( Har inte varit med om det så nära, en vän tog sitt liv för någon månad sedan men jag har nog inte fattat än. Känner mig dum som bara ryckte på axlarna och fortsatte handla, men det är väl chocken antar jag. Men att det inte har kommit än...



Men du som har det så jobbigt, jag förstår faktiskt inte hur du orkar. Du är extremt stark! Jag känner dig inte, men jag lever med Borderline, har haft anorexi osv, sjuk sedan tidig barndom. Vi är väldigt lika. Men nu börjar jag fiskna till, har fästman, familj, väntar barn och mår sååå mycket bättre! Snart är det ett år sedan jag senast försökte, och jag hoppas verkligen att du kommer dit snart!



Jag tror på dig!!

2011-08-20 // 16:14:50

Jag har haft Epilepsi med frånvaroattacker.. Vet precis hur det känns.

Men mot det går det att äta medicin så att man slipper attackerna :)

2011-08-25 // 07:29:56

Usch, så jobbigt när man ska kastrera sina små älsklingar. :(

2011-09-05 // 18:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback