Det här funkar inte... Jag är utmattad..

Taggar:
Bloglovin
Medicinen har ingen verkan.
Jag är trött men kan inte sova..
Ni som har dålig sömn precis som jag,
vet hur påfrestande det är.
Och vilken galen dubbelmoral det är
att vara dödstrött, men ändå inte kunna
somna
, och om man lyckas att somna,
vaknar man 10:e minut ändå.

Ni som inte har sömnsvårigheter;
Jag förstår att ni blir förvirrade över
hur man kan vara så trött, men ändå
inte kunna sova.
Men ni måste förstå att vi inte håller
oss vakna av vilja.
Det enda vi VILL är att sova ut, och vara
utvilade för en gångs skull.


Måste ordnar med papper både från socialen och psyk innan jag kan får en utredning och för att kunna fixa det måste jag kunna höra, vill nämligen inte att någon annan plocka ut papper i mitt namn även om den har min tillåtelser.



Förstår vad du menar med att ser sliten ut, börjar inte ser klok ut under mina ögon.



När kan du får sovmedicin igen?!

2011-08-30 // 11:06:58

Sv;

Hej ! :)

Avfärd till skolan, glömde visst skriva dit den detaljen, skyller på tröttheten :)

2011-08-30 // 11:16:28

Hejsan :) Nu har jag en frågan som inte har med detta inlägg alls o göra tyvärr men men... har du gjort din bloggdesign själv? Den är så levande på något sätt :) så trött på den stela jag har på bloggen o undrar lite försiktigt om du vill göra en åt mig?? Min blogg känns så stel o opersonlig :( Kan inte få till den :( kramen

2011-08-30 // 11:34:44

Wiee va kul :D hur ser rosa zebra ut... kunde inte se den :)Hela din stil på bloggen är så grymt snygg :D kram

2011-08-30 // 11:56:57

Man är verkligen såå trött, jag är alltid trött, känner mig aldrig utvilad. Och jag blir såå frustrerad. Jag vill med känna mig utvilad!



Hoppas du får sova snart.

2011-08-30 // 11:58:53

Jag gud vad frustrerande det är att inte kunna somna fastän man är så jäkla trött! Det hjälper inte heller att man blir tröttare och mer utmattad för var dag som går, man kan inte sova ändå :/ Hoppas du får nån bukt med skiten!



Kram

2011-08-30 // 12:51:04

Är det konstigt att jag förstår precis hur det är men ändå inte har sömnproblem? Vill bara spoona dig och klia din rygg så du kan somna. på ett ej lesbiskt sätt då. <3

2011-08-30 // 12:59:58

Sv: Jo, dem gjorde ju det, men var ju en gammal tant som satt där så kan ju vara därför ;P

2011-08-30 // 13:40:31

Verkar jobbigt att inte kunna sova.. funkar inte mediciner för sånt eller?

2011-08-30 // 14:06:55

Jag förstår precis vad du menar. Trots bolltäcke kommer jag inte till ro och kan sova utan att vakna stup i kvarten. Jag måste verkligen ha medicin för att kunna somna. Har jag druckit alkohol så somnar jag utan problem, men man kan ju inte bli alkis för att kunna få sova ;-) Bolltäcket hjälper emellertid mig att sova lugnare, för jag kan inte kasta mig runt i sängen, som jag brukar, pga tyngden av täcket.



Utan en ordentlig sömn blir jag som ett vrak dagen efter. Trött = ångest!



Du är inte ensam, vi är många som har samma problem som du.



Kramar!

2011-08-30 // 16:46:16

Kanske har du redan skrivit detta någonstans, men jag hittade hit först idag. Funderar lite, nattsömn är ett litet helsike när det inte fungerar. Har du testat bolltäcke. Innan jag fick mitt kunde jag nästan inte somna trotts sömntabletter men efter jag fick det så har det hjälpt min sömn såpass att jag inte behöver ta sömntabletter varje natt utan bara ibland.



Du skrev någonstans att du får dina mediciner i apodos och ja, jag undrar ju såklart varför. Svarar du så gör det i min blogg om du vill att jag ska se svaret. =)

2011-09-15 // 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback