Är ni avundsjuka, hat-kommenterare?

Taggar:
Bloglovin
Medan mina prenumeranter ökar, ökar även dessa
underbara hat-komenatrer.


Ärligt, hur orkar ni ens komenatera något ni inte håller med om ?
OM innehållet på bloggen verkligen stör er såpass,
vem fan har tvingat er att läsa ?
Är det någon som håller ett vapen mot era skallar ?

Och OM INTE, varför ens slösa tid på en blogg som ni finner så tragiskt dålig ?
Förresten, ni som kommenterar och står för vilka ni är, moget och bra gjort.
Men ni anonyma, ärligt, stå upp för er åsikt, eller håll käften !

Så kanske dags att växa upp och läsa bloggar ni
faktiskt tycker om ?

Förresten, ni är medvetna om att jag har era IP-adresser, va? Och vet var ni kommer ifrån!? ;D



Sv: Ja fyfan :/



Jag lät faktiskt bli! Skäms redan för ärren som är och jag har inte gjort det på flera månader så vore bara onödigt egentligen :)



2011-08-21 // 12:24:06

Sv: Tack! På nå vis känns det taskigt mot M om jag ska skära mej, förut var det bara jag som såg det men nu är det annorlunda. Ska försöka iallafall! :)

2011-08-21 // 12:34:10

Omogna människor som ska komma på med onödiga kommentarer kommer nog alltid att finnas men håller med, stör man sig så behöver man inte läsa, finns andra bloggar dem kan hänga på eller så kan dem låta blir bloggar helt! VÄX UPP är mina enda ord till dem!



Kom hem från Akuten för en timme sedan då jag vaknade i morse av att vätska hade runnit enda ner till min haka samt av att jag knappt kunde höra och hade sjukt ont så fått Amimox och förhoppningsvis kommer den till att hjälpa mig, håller tummarna för det bästa!

2011-08-21 // 13:33:26

Som tur i all otur är det min första rejäla öroninflammation på länge och bara på ett öra för annars hade jag väl mer eller mindre inte hört något alls, låter som jag skriker när jag prata ;) Amimox brukar tar död på allt, min pappas ord om den så jag hoppas att han har rätt.



Vissa människor saknar helt enkelt ett liv och då måste man roa sig med att sparka på någon annan, löjligt men tyvärr sant i många fall!

2011-08-21 // 13:43:49

Jag håller tummarna för det bästa hur som helst och att min hörsel kommer till att blir normal när skiten är borta!



Hur är det med dig idag?!

2011-08-21 // 13:48:22

mer inne på det dressade stuket och färgskalan i svart och silver. Hatten är bara en bonus :D

2011-08-21 // 13:59:51

Vet inte hur många dagar jag ska äta Amimox men upptäcker vilket när jag ska hämta dem i morgon, fick tabletter så jag klara mig i morgon bitti med.



Säg till om det finns något som jag kan göra!?!



Förutom örat och tröttheten som hänger ihop med det och halva smärtan i kroppen på grund av hela alltet så mår jag mirakulöst ganska bra, inte mått dåligt på hela veckan även om jag har svackor mellan varven.

2011-08-21 // 14:13:30

Äter trots allt inte mediciner mot ångest utan har min pojkvän som medicin när den kommer men oftast sover jag bort den, mediciner vid pillerskräck ingen bra kombination.

2011-08-21 // 14:41:05

strunta i sånna där kommentarer!



sv: haha oj, men tack så mycket <3 :O Detsamma :D

2011-08-21 // 14:48:07

sv: Åh det låter coolt ! Och bra att håret inte kan bli lila för att jag är såå trött på att det varje gång blir lila då jag använder silverhsmapoo ! ^-^



Orka hat-kommentarer ! Dom är bara avundsjuka , det vet jag ! Du är ju så söt så !

2011-08-21 // 14:52:11

Sv: Det är förjävligt. Och människan vill ha 8000 i skadestånd för kränkning. Men vem är det som har blivit kränkt egentligen? Bli anklagad för nåt man inte gjort...



Hatkommentarer kommer alltid finnas. De som skriver dem skulle aldrig våga säga något liknande i verkligheten, men bakom skärmen är de tuffa. Men som du säger, det är i alla fall mer moget att våga visa vem man är trots att man bara har elakheter att komma med :/

2011-08-21 // 15:29:44

Hej där! Lust att göra bloglovin byte? :)<3

2011-08-21 // 17:21:49

Sv: okej jag ska nog börja att titta på kicks i så fall :) jag är nämligen medlem där ^-^ Men tack för tipsen ! Jätteschysst !



Nej , jag är inget stort fan utav det lila silverhsmpoot /: Jag använder ju Mood ultrablont och jag säkert i blekningen i en timme (45 min rekomenderas som max tid) men ändå så blir det gult..och jag vet inte om jag vågar prova någon annan blekning direkt.Är gärna fast i det "vanliga" om jag säger så haha!

2011-08-21 // 17:27:41

Hoppas du slipper onödiga kommentarer snart, de är bara dumma i huvudet som inte fattar!



2011-08-21 // 17:35:46

sv: Aha okej vad bra :) Du är jag inte ensam ^-^ Ärligt talat så har jag inte ens sätt att det finns "Mood x-tra" blondering..? Aldrig :/ Alltså jag köper ju på kicks eller på en liten butik och det "starkaste" dom har av Modd är Mood ultrablond.I och för sig har jag inte tittat i stan..Var brukar/brukade du köpa Mood x-tra blonderingen ? Kostar den som vanligt pris ? typ 60 kr ?

2011-08-21 // 17:37:30

Ganska underhållande hur folk orkar ändå, har också fått anonyma kommentarer om hur patetisk min blogg är osv, men varför då fortsätta läsa om allt "patetiskt" jag skriver om? Känns ju väldigt onödigt.



Har undrat länge nu, gjorde det ont att pierca tungan sådär? Har varit sugen ett tag nu.

2011-08-21 // 17:39:25

Jag håller med dig men de har knappast ett liv om de håller på så!

2011-08-21 // 17:47:02

sv: Okej då ska jag titta i några utan dom affärerna ! :)

2011-08-21 // 17:50:06

sv: Tack ! ^-^

2011-08-21 // 18:03:19

Önskar dock ibland att jag vore ägare till lugnande vid behov när jag har sådan ångest så det känns som att jag ska kvävas till döds, inte ofta som tur är men får riktigt panik av det.



En sak jag vill kunna hantera i mitt liv är det faktum att jag lägger alla mina känslor i magen vilket resulterar i att den krångla hur mycket som helst.

2011-08-21 // 18:04:37

skit i de töntarna :) din blogg är bra och jag gillar dina piercingar, speciellt de du har i tungan.



när fick du diagnosen borderline? min psykolog tror att jag har antingen borderline, bipolär sjukdom eller "någon annan konstig sorts depression". så jag är lite nyfiken om man överhuvudtaget kan få en sådan diagnos om man fortfarande tekniskt sett är tonåring.



ta hand om dig!

2011-08-21 // 18:17:32

Känslorna i magen innebär att min mage reagerar på alla känslor du kan tänka dig, glädje, sorg, ilska ja allt, det blir ungefär som att har stressmage.



Jag är stolt över att jag aldrig har gått med på mediciner fast läkare har insett att jag borde haft det, har haft Propavan i avslappningssyfte för att kunna varva ner på kvällarna men inget annat förutom då jag blivit sjuk och behövt antibiotika.



Sen skulle det aldrig fungerar med medicin heller när jag har enorm pillerskräck så otroligt stolt över att jag lyckades med att har Amimox innan utan att får panik, kan får det även om det är mediciner som jag ätit förr då min kropp inte brukar gillar mediciner från gång till gång men denna verkar fungerar än så länge, brukar får allergichockar annars så jag inte kan andas.

2011-08-21 // 18:19:28

Jag vet inte hur det kommer bli. Det är åklagaren som bestämmer ifall ärendet ska vidare till rätten eller om det läggs ned. Fan, jag är så rädd för en rättegång och vad straffet kommer bli isåfall :/



Tja, det är väl bittra människor som behöver nåt att kanalysera sin ilska på eller nåt. Vad vet jag, människan är så komplicerad.

2011-08-21 // 18:32:00

Sv: Ja precis, synd egentligen men huvudsaken att man inte skär sej i slutändan :)

2011-08-21 // 18:35:09

Hej sorry om du tycker detta är reklam men vill rekomendera till alla min läsare dem kändaste bloggarna jag brukar läsa här är dom: http://kissies.se http://vanezzas.webblogg.se http://dessies.se http://blondinbellas.se och http://paows.se



Läs dem gärna och kommentera! Hoppas du gör detta kram Alexandra ( http://vadfanskajagheta.se )

2011-08-21 // 18:59:30

sv: haha ja de va lite kul gick verkligen å flina flör mig själv :P

2011-08-21 // 19:27:17

Jag har magkatarr som kommer och går men inget mer...

Amimox verkar inte hatar min kropp, känns inte som det i alla fall...

Dock ämnen i Propavan som gör att min mage inte gillar den.

2011-08-21 // 19:30:52

Sv: Jodå du klarar det! :)

2011-08-21 // 19:41:03

Tråkigt när man får såna kommentarer... Försök att inte ge dessa människor för mycket av din energi..



svar: Jag äter enbart Propavan till kvällen. Det funkar bra för mig. Fick sluta med mina zopiklon när jag fick epilepsi.. (som jag fick med många av medicinerna, det gick tydligen inte ihop så bra med min epilepsi)



Det var jobbigt i början men nu funkar propavanen bra!!



Vad äter du får några?

2011-08-21 // 19:57:22

Säger som dom andra: bry dig inte om dom!

Din blogg är jätte bra! :)

2011-08-21 // 20:28:29

Jag vet inte ens om det blir en rättegång. Åklagaren kan välja att lägga ner fallet också. Men i vilket fall så kan det ta flera månader innan jag får veta hur det blir. Aningen jobbigt...

2011-08-21 // 20:35:07

Det kommer alltid att finnas idioter tyvärr!



Tack för att du var med om att bli veckans blogg hos mig, vinnaren är nu utsedd.



Jag vill också be dig om en sak, om du har några minuter och en tjugolapp över så var gärna med i min insamling till de svältande på Afrikas horn, mer info finns på min blogg :)



Ha en fin vecka nu! :)

2011-08-21 // 21:22:57

Jag har haft problem med det men sist jag kollade var mina värden perfekta, kanske har kommit tillbaka:(

2011-08-21 // 21:39:00

Det är så sjukt tråkigt hur vissa fungerar :/



Svar: Ja, jag håller med. Han borde skippa komedin och köra på thrillers. Eventuellt även drama. Han är mycket bättre när han är seriös.

2011-08-21 // 22:32:25

Usch för hatkommentarer! :( Sånt är så onödigt. Förstår verkligen inte vad folk vinner på det. Du har verkligen en jättefin blogg! :)



Jag behöver din hjälp. Jag är med och tävlar i Miss World Sweden. Vore tacksam om du följde den här länken och gick in och rösta: http://deltavling.missworldsweden.org/bidrag/b8a701e8-4d2a-48d9-9bc3-defa7f425446



Tack på förhand ♥

Ha en underbar kväll!

2011-08-21 // 22:46:47

WOOOOOOOOOORD!!!!!!!!!!!!!



jag är så äckligt jävla less på alla töntar (tack och lov vet jag vilka feta fjollor det är och jag har god lust att berätta det för dig eftersom en utav dom har skrivit till dig) MEEEEEEEEEN jag gör nog bäst i att bara hålla mig ifrån.



tröttsamt är det.. och jag fattar inte att människor man aldrig har utbytt ord med face to face kan hata en så jävla mycket? FATTAR INTE!!! helt sjukt. avundsjuka jävla äcklen är vad dom är.



hoppsan, vad mycket rage det kom. du gör rätt i om du inte vill publicera denna kommentar.

2011-08-22 // 13:23:03

nej fy helskotta! skulle aldrig låta såna idioter komma mig så nära inpå livet att jag lärde känna dom...



btw, jag försökte stalka dig på fb.. men hittade dig inte :(

2011-08-22 // 13:53:21

ohyeey, power too you and fuck the haters!

2011-08-22 // 16:07:11

Du var riktigt vacker :'3

Tycker verkligen om din bloggdesign med (: Min är på G just nu, blir leopard-patterns för mig med, haha :)

2011-08-25 // 11:42:42

The haters make us big :)! Men jag håller med dig. VA FAN gör dom där om alla inlägg ändå är så tråkiga?!



Kika in i min blogg där du just nu får GRATIS frakt och grymma rabatter på in1.se där du kan köpa din egna jumpsuit :) Unikt erbjudande - endast hos mig!! (Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/2011/august/gratis-frakt-och-rabatt-pa-din-inone-passa.html)



Glöm inte bort mina tävlingar heller där du bland annat kan vinna en Ziperall och produkter ifrån Stockholmsgruppen Cosmetics. Kram

2011-08-25 // 12:42:33

cool blogg

2011-08-26 // 23:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback