Rosa hår och blommor

Taggar:
Bloglovin
Har fått fram en bild på mig och
mitt hår nu, och slänger även in
en naturbild.. Och ja, jag är så himla
speciell.... *suck*

Hur som helst, har inte varit så
blogg-aktiv, jag vet.
Men måendet har inte varit på top
- as usual.

Imorgon skall jag åka hemifrån
6:55 för att åka till sjukhuset,
sövas ned, sätta i spiralen och
hoppas på att inte få panik på
uppvaket.

Beroende på mitt mående och
reaktionen imorgon efter det
skall jag skriva ett inlägg om
hur det gick, och om jag får
otroligt ont som jag misstänker..

Jag menar, aborten gick ju inte
alls så smidigt som det borde.






Svar: har en infektion i kroppen:(

2011-04-18 // 18:58:58

Nej men vi började prata om hur jag känner för mat, träning och sådant nu då han vet allt sedan tidigare och pratade mycket om att jag tycker han förtjänar bättre än mig då jag har problem sedan tidigare vilket han inte håller med om men sen sa D en sak som gjorde att jag bröt ihop och jag orkade bara inte visa mig, kände mig mest värdelös i hela världen och satt där en timme och bara grät.

2011-04-18 // 19:24:09

SV: Jag befinner mig just nu i England hos min syster. Hon har bott här i 7 år nu, så kommer ibland och hälsar på.



Vad vackert du är sminkad på bilden!

Jag hoppas verkligen nedsövningen går fint i morgon!



Vad får dig att le?

2011-04-18 // 20:04:17

Sv: Jag vet inte :) förmodligen för att vi har skrivit en del om bristande finmotorik och lagt upp diverse bilder.



Kram



/Lilly

2011-04-18 // 20:07:00

Sv: vet inte hur jag ska förklara det... det är lite mera än ett vanligt intresse. "Specialintresset i det senare fallet ofta är en enslig sysselsättning som helt dominerar personens tillvaro och samtal." - Typ så.



Det låter inte så kul.

2011-04-18 // 20:07:17

Önskar dig lycka till i morgon!



SV; Antabusen tar på något sätt inte bort alkohol suget, men dricker man när man äter antabus mår man pyton och så sätt har det fått mig att tänka till ordentligt innan jag svalt mista droppe. För mig har det funkat som argument mot alkoholen men givetvis har det krväts så mycket mer än en tablett för att avstå, det handlar om att lägga om hela sitt tänkande kring alkoholen.



Kram!

2011-04-18 // 22:05:07

sv alldeles för många tar en god natts sömn för givet... :(

2011-04-19 // 06:41:58

Hoppas det går bra!



Sv: Ja, du vet det stöldmärket lixom :P

2011-04-19 // 07:12:18

sv: åh man tackar för den fina komplimangen :)

2011-04-19 // 11:11:56

Sv; Jaaa, det är sant, men jag tror inte på tjat, jag tror mer på att bara finnas där, annars kan det bli för jobbigt och det kan sluta med en massa irritation, iallafall för mig. :)



Hoppas att allt går bra för dig och hoppas du mår bra imorgon.

En fråga. Känner du dig annorlunda på något sätt efter aborten?

Det gjorde iallafall jag.



Kram <3

2011-04-20 // 01:12:55

Hoppas allt gick bra

2011-04-20 // 16:05:04

sv: Superkul att du ar med och tavlar!

Lycka till och det ar bara att halla tummarna nu :D



Jag ar just nu bortrest; ar just nu hos mina kusiner i Holland och ska

aka till Paris imorgon!



BTW: Gilla inlaggat pa bloglovin om du inte har gjort det!!!



Tack, ha en bra dag!

2011-04-21 // 00:45:41

svar:

aw tack så mycket för gratulationen! <3

2011-04-21 // 09:22:17

svar: jo men gick upp 30 kg på 1 ½ månad av mediciner å sen kämpa jag och gick ner de 30 kilorna igen:P

2011-04-22 // 12:16:14

Jag älskar din blogg och hoppas för allt i världen att du blir frisk och fri. Jag själv har ungefär samma diagnoser som du, har haft anorexi men är nu fri och det är sååå skönt! Jag kan inte föreställa mig att leva som du, trots att jag gör det själv. Det är bara så jobbigt att tänka sig hur illa det kan gå för en människa. Många kramar!

2011-04-25 // 18:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback