Dessa förbannade nätter

Taggar:
Bloglovin
Har varit vaken sedan 4 imorse.
Inte roligt alls, har läst, tagit en kopp
te och bara snurrat i lägenheten.

Igår gick min promenad på 18 749 steg.
Blev rätt besviken för att jag inte
kunde toppa gårdagen..


Har inte mått bra alls det senaste.
Verkar som att jag bara verkar dala
mer och mer..


The Hives - Hate to say i told you so






Sv: Jag börjar må bättre nu :) hoppas verkligen att du också mår bättre snart!



Kram



/Lilly

2011-04-04 // 11:59:58

Du har två annonser iite längre ner på höger sida men de kanske kommer med webbloggs hemsida? Kram

2011-04-04 // 14:07:00

SVAR får kolla med henne då ^_^

fin blogg förresten! :)

2011-04-04 // 15:21:44

Sv: Han kanske är lite för rädd för att ens försöka ta in sig i det där? Vissa kanske yttrar sin oro på det viset, det kan vara en tanke

2011-04-04 // 19:37:55

Sv: Mitt mående är sällan kopplat till saker som händer runtom. Jag mår bättre utan anledning :)



Kram

/Lilly

2011-04-04 // 19:40:43

sv Jo.. snart

2011-04-04 // 20:01:38

Fina fina du...jag vet att det är lätt att säga men svårt att göra: pressa inte dig själv så hårt! :(

Det är din hjärna som pressar dig, din kropp, dina mål?

Du ÄR så otroligt bra som du är. Jag har läst alla inlägg (ja, jag har inget liv, men dessutom är du så otroligt intressant) och jag är stolt, inspirerad och glad över att du har tagit dig så långt! även fast du känner att du står och trampar på samma plats så vill jag bara att du ska veta att JAG tycker du har en otrolig styrka! Tillåt dig själv att få vila för jag tror det är det är en av de saker du behöver. Jag har själv fått bokstavligt talat banka in dessa ord "ta det luuuugnt" i mitt huvud och det tar ett tag, men ibland kan man övervinna psyket. Sen att man fortfarande har tankarna kvar, och ibland rösterna, är en annan sak. Förlåt för långt inlägg . Kram!

2011-04-05 // 12:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback