Good shit/bad shit (?)

Taggar:
Bloglovin
Nya grejer på gång !
Imorse gick jag till öppenvårdsgruppen.
Det var helt OK, jag och Sara lagade mat
och min s.k. samtalskontakt satt på sitt
kontor hela dagen..

Kände även för mina gamla stålhättor som
jag inte använt på 5 år tror jag, lite
konstigt att ha på sig dem igen ! ;D


Sinclair - Media



Var på kvällen på Sinclair (ny skola) för
att kolla in de olika inrikningarna på
media-programmet, det var väldigt
roligt, och känns som att jag kommer
att trivas !(?)

Och Truly Me guidade mig runt på skolan !
Underbar tjej !

Förutom alla
pandorna då ! ;D


Dra in advokat ?


Funderar på att dra in en jurist i hela
mitt "psyk-problem", jag anser att
jag har blivit felbehandlad.
Och inte bara jag !

Så det kanske är dags att dra in
rätten i det här, och få laglig rätt (?)


Designen !


Kom ihåg att säga till om du vill ha blogg-desigen !


ja vill ja vill:D min blogg e så ful :( haha

2010-05-06 // 12:36:39

älskar kängorna :D

2010-05-06 // 13:07:57

Svar: ja det gjorde jag, inte så mycket att göra åt, funderar på att byta blogg ändå ;)

2010-05-06 // 13:32:43

Älskar kängorna! Jag vill också ha sådana.



Ang. om att dra in rätten i det här, så tycker jag inte att man ska behöva stå ut med att bli felbehandlad... så stå på dig.

2010-05-06 // 19:52:24

Hehe sorry om jag är seg men vad är öppenvårdgrupp för något?



Om jag bara hafdre modet kanske jag med skulle skaffat advokathjälp. Psykiatrin har förstört så mycket för mig. Det är inget jag bara överdriver. Jag lovar.



Hehe funkar min blogglänk nu?

2010-05-06 // 21:27:29

SKulle vilja ha den när du är färdig :)

2010-05-12 // 21:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback