Helgen & andra förändringar !

Taggar:
Bloglovin
Jag och Axel gick ut i lördags som planerat.
Dock frick jag i mig lite väl mycket alkohol,
sådant som händer när man nästan aldrig dricker längre..
Nåja, i hade roligt i alla fall.

Dagen efter blev det McDonald's och skräckfilmer. =)



Just det, har hoppat av min praktik.
Sedan dag Ett har jag känt att det inte har varit något
för mig, men jag har ändå gett det flera chanser.
Det är inte av lathet eller liknande, utan jobbet
är inget för mig.

Samt att om jag hade fått lön, så hade det varit en
anledning att gå dit och stå ut.
Men nu fanns det inget intresse, pengar och energi.

Så jag har fått i uppdrag at söka praktik själv nu.
Det är det jag har gjort nu på morgonen.

Skickat massor av mail till ett köpcentrum, till deras olika butiker.
Hoppas det ger något napp !


sv Indeed... jag hatar den fasen med. äter efexor nu

2010-03-22 // 12:10:08

efexor är ett SNRI

2010-03-22 // 12:51:02

sv: Haha mja, jag kan tänka mig det! c:

2010-03-22 // 13:32:54

Skönt att du kunde hoppa av praktiken ändå! Jag var på ett ställe som jag veeeerkligen inte rrivdes på (min chef var störd och tog in parktikant efter praktikant för att spara pengar, samt att folk arbetade svart där) sen fick jag jobb, och var tvungen att ta det, för en skitlön dessutom. Tjänade ca 70 kr i timmen även när jag fyllde 20, var kvar nästan ett halvår tills han tog in en ny praktikant och sparkade mig!

2010-03-24 // 10:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback