Eriiza is tattoo-ready !!!

Taggar:
Bloglovin
Som sagt, gick till den inte helt färdiga
studion
idag.
Timoor skissade upp bilden som jag skall
tatuera.
Skulle inte kunna vara mer nöjd !!!

Det kommer att bli av i slutet av månaden
då han officiellt öppnar studion !
Så snart vet jag vilket datum han är klar
med allt, och så att det inte krockar
med min skola/praktik.

Vad tycks ? (blomman skall som sagt vara i rött)



Så nu, ni Uddevalla-bor, vet ni var ni skall tatuera er ;D
Gosh, can't wait !


Lukas bror - Fredrik och jag
(Man måste älska texten i låten ;P )


Sv: Haha, jag vet, ibland lyckas man bara :)

Tack så mycket! :D

2010-03-13 // 20:02:34

sv; ja verkligen skit fin tycker jag! :)

ja jag hade tänkt en text typ, ''efter regn kommer solsken'', eller ''ge aldrig upp'', eller ''andas''. så att när jag mår dåligt, att jag kan se texten och komma ihåg att det blir bra med tiden :P

2010-03-13 // 20:26:26

sjukt snygg skiss, vart ska du ha den? :D

2010-03-14 // 09:56:31

Sjukt snygg, kommer bli hur bra som helst! :D

2010-03-14 // 23:08:26

woooow.. vart ska du göra den? den ser äckligt awesome ut. fett med potential! good job!

2010-03-24 // 01:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback