Ny design åt Rebecka & Mezza =)

Taggar:
Bloglovin
Gjorde mitt upp i allt en design
åt Rebecka, hon ville behålla sin header,
så jag gjorde en rätt simpel version. =)

Klicka på bilden för att se den;





Mezzas;



hej

både din och den du gjorde till Rebecka var läckra! Jag håller på o testar lite jag med, men det går inte så bra... har ju blogg.se och jag fattar faktiskt inte så mkt...

Om du VILL (men bara OM) så får du gärna ge nån mall eller nåt med typ din bakgrund... fast rosa typ. Eller ge mig nåt litet tips?

Håller med om att det kan va skönt att pyssla med annat än skrivandet på bloggen ibland. Som ett pyssel-avbrott ;)

kram på dig!!!

2010-01-03 // 23:31:39

Sv: Tack, tack, tack :D

2010-01-03 // 23:58:59

Vad bra du är på att designa bloggar, imponerad! Själv är jag helt kass på sånt.

Mvh Anna

2010-01-06 // 11:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback