Fucking telefonhelvete !

Taggar:
Bloglovin
Ja, i morse 6:41 hörde jag
halltelefonen för första gången.
Så klart är det till den där irriterade
människan som bor här.



Fy fan, vem ringer så här dags ?

Gaaaaaaah, jag somnade grymt sent igår,
hade massa ångest över 1000 olika
saker
, och när jag äntligen lyckats
somna ordentligt så skall det ringa.

Jag pratar inte i tel. så därför svarade
jag inte (hon svarade inte heller för att hon sov),
men vad fan !?



Så dagen har börjat underbart, känns
som att det går bara nedåt härifrån...
Shit, vilken pessimist jag är. =O


uuughhhh... sånt är det INTE man vill ha på en måndag-morron... grr

varma mysiga morronkramar från mezza vill man ha istället!!! :D

Kraaaam!

2010-01-04 // 10:22:31

hej

hmm... jag skickade ett svar på meddelandet om koderna...har du inte fått det?

det funkade inte, så jag skickade hela mallen, + hur jag hade ändrat det...

kram

2010-01-04 // 10:59:48

Tack snälla!

bamsekram!

2010-01-04 // 14:35:08

Att vakna av att telefonen ringer är det värsta jag vet..

2010-01-04 // 15:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback