E.T. found home !

Taggar:
Bloglovin
Ja, jag gick vilse för en stund sedan.
Det här med Uddevalla kommer att gå
alldeles utmärkt (?)

Och att förklara var man är, är inte superenkelt,
vad säger man !?
 - Jo, det är vitt, kallt och lite skottat här...

Hittade lite halvfina kläder i mina
kartonglådor i alla fall. =D



Halsband - Indiska 50kr (?)
Skjorta - Second hand 20kr
Tröja - H&M 199kr


Tja, de på psyk sa ju att en ADD-diagnos inte skulle utesluta mina nuvarande diagnoser. Alltså egentligen skulle jag väl se en ADD-diagnos som ett ytterligare svar på varför min barndom var som den var. Sen skulle jag ju få en mirakelmedicin jag vet fungerar. TRor det skulle göra underverk i min tillfriskning, trott eller ej.

2010-02-26 // 08:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback