Svininfluensa - UFO - Blondt hår

Taggar:
Bloglovin

Svininfluensan ?

Klicka HÄR för EN av döds-rapporterna
kring detta virus.



Jaha, då har alla blivit hypokondriker.
Kom igen, jag tänker då fan inte oroa mig.

Händer det, så händer det.
Då är det så kallat "meningen".

De som dött hittills p.g.a viruset har
från början haft dåligt immunförsvar.

Jag har alldeles för mycket att tänka på.
Orkar inte tänka på en ny "jag-kanske-dör-av-detta-grej".

Jag tänker springa omkring med det här,
medan alla andra vaccinerat sig =D




Seriöst, hur många av er alla har börjat

att tvätta händerna oftare än innan ?


UFO ?

Gå in HÄR Expressen.
Hm, lite skumt är det allt.
Och varför inte ?
Aliens
kan gärna komma hit och be om att få prata
med "Our leader". (vilket antagligen blir Obama)

Jag skulle inte oroa mig.
Precis om med svininfluensan !


Har blekt mitt hår blondt idag.
Skulle egentligen färga det rosa igen efteråt.
Men kom på att jag lika gärna kan ha det blondt
i ett par dagar, och se hur jag trivs. =)



Nä, inte går jag runt och oroar mig för svininfluensan, bara onödigt att gå runt och oroa sig för det, därimot så gör en kompis till mig det, det ä'r ganska så jobbigt... hehehe

2009-09-10 // 23:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback