Sorry + IDOL

Taggar:
Bloglovin
Ja, förlåt för den skitkassa uppdateringen.
Men har inte riktigt haft tid för att
sätta mig vid datorn..

Tror att jag är expert på REA..
Är helt sjukt bra på att hitta snygga
kläder under 100-lappen.

Synd att jag inte har en kamera
här så att jag kan visa alla mina awsome köp;P



Vad tycker ni om kvällens IDOL då ?
Jag tycker överlägset att Erik var
bäst
(andra plats Rasmus).
Helt fantastisk röst, snygg och en jävligt bra
tolkning av Isländska bidraget för
Eurovision Song Contest !



ERIK DU ÄGER !
(första gången hittills jag faktiskt gillar IDOL)


Jo Erik va den ända som jag tyckte va bra :)

2009-09-30 // 23:02:14

Nu håller jag stenhårt på Tove. Hennes dampryck in my heart ;) SEXIGT

2009-10-05 // 16:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback