Pratade med Bandit Rock idag ! =D

Taggar:
Bloglovin

Den här radiostationen är den enda jag lyssnar på.
Och vid olika tillfällen så brukar de ställa frågor.
Alltså åsikter, inte nödvändigtvis tävlingar.

i morse frågade de;
"Tjejer, skulle ni kunna ta en kurs i striptease i Göteborg ?"

Då tänkte jag;

"Har ju deras studionr. från hemsidan.
Äh, kan lika gärna ta och ringa !"


Så jag ringde, och tro fan att jag kom med.
Det var lite roligt måste jag säga.

Om ni INTE lyssnat på detta program, gör det !
kanal 104,8 i Göteborg/Bohoslän !


Ja, det skulle tydligen sändas på tv :D Tror det var foki som skrev det :)

2009-09-14 // 18:07:40

Hej! Tack för din kommentar, tyvärr är jag alleldes för ofokuserad för att skriva en lika bra tillbaka. Men jag tänkte att jag tassar förbi iaf, och kollar läget lite. :-) Ska spana lite på dig jag också.

2009-09-14 // 19:54:54

tja det här har du säkert redan sagt,

men jag skulle behöva ev. diagnoser du har till diagnossidan. Kolla gärna in bloggen..

Kram kram! Psykos

2009-09-14 // 20:55:05

Vad kul :D min kompis snackade också med bandit en gång! hoppas du har haft en jättefin måndag!

2009-09-14 // 23:06:59

Sv: Dom ville att man skulle ringa in och säga sin bästa favorit sångerska och hon sa Amy Lee(det här var för två år sedan) Då pratade hon med Bollnäsmartin xD

2009-09-15 // 16:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback