Orolig för tjejen

Taggar:
Bloglovin
En tjej som vi kan kalla "V" låg på
samma psykiatriska avd. som jag i Borås.
Efter det höll vi rätt god kontakt genom internet.
(Även hon är självdestruktiv)

Förr så var V inloggad på det communityt en gång varje dag,
senaste en gång var 3:e dag.
Och nu har hon inte varit inloggad sedan juli.

Är rätt orolig för henne, för att senast jag pratade
med henne mådde hon inte bra alls.

Hoppas hon inte har förvunnit för alltid . . .



Överdriver jag, eller är det inte konstigt varför jag är orolig ?





Jag kan förstå att du är orolig!

2009-09-09 // 17:50:59

Klart att man skulle bli orolig, det hade jag oxå blivit

2009-09-09 // 22:58:32

Bor du i Borås, Eriiza?

Jag har också varit inlagd där... Senast i maj.

2009-09-09 // 22:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback