Nu får det vara nog . . .

Taggar:
Bloglovin
Är så trött på allt.
Mitt humör och alla smärtor blir bara
värre och värre för varje dag som går.

Värktabletter fungerar så klart inte.
För att så som alla läkare uttalar sig
så trevligt om detta
-"Du bara inbillar dig !"



Jaha, tack då.
Låter som om jag gjorde det medvetet med
mening.
Ofta att jag vill ha konstant ont.
Så ont att jag knappt kan gå ibland.
Eller sitta, eller stå.

Ja, klart, vilken funtad människa som
helst vill ha så ont konstant.



Sedan som ett underbart pluss
det hela även ha mensvärk,
hjärtklappningar, ångest och höra saker
.


Det är så lätt för dom att säga så, som inte vet hur det känns..

2009-09-22 // 20:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback