Jävla skitdag - allt känns bottenlöst

Taggar:
Bloglovin
De senaste dagarna har jag varit
otroligt rastlös, arg och lättirriterad.

Men den här dagen tar fan priset !

Min hörsel
har plötsligt förstärkts.
Hör varenda andetag otroligt väl.
Hatar detta, höll på att få ett utbrott
de andra som bor här, jag sprang ifrån rummet
istället.



Jag vet ju att reaktionen skulle inte vara
normal.
Helst av allt ville jag bara skrika och slå
allihop.

Har inte heller någon vid behovs-medicin.
Skall prata
med Aaron (vår läkare) imorgon.
Hoppas att jag kan få någon bättre
medicin än t.ex Attarax eller Theralen.



De två har jag redan haft innan.
Fler också, men minns just nu inte vad de hette.


Bara jag som blir så här !?


  


Atarax är den sämsta skit som någonsin uppfunnits. Men! Jag har upptäckt att tio tabletter fungerar som insomningsmedicin.



Tack för din kommentar, ska svara på den när jag kommer hem från min promenad!

2009-09-15 // 13:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback