Jävla nya filmcafe.se

Taggar:
Bloglovin
Helvete, har varit medlem där i kanske 2-3 år
Och plötsligt har de börjat ta betalt (?)
för att man skall kunna svara på någon annons.

Så här har det INTE varit innan,

FY FAN VAD DÅLIG STIL !
Alla har för helvete inte råd att betala 229:-
när som helst !?


Vad är filmcafé och VARFÖR ska man betala för ett svara på en annons? =O



Svar: HAHAHAHA! =P Jag antar att du också hatar att få kommentarer där folk enbart skriver snygg header och så ser man att de skrivit det till typ tio andra personer under samma dag? Man undrar verkligen om de menar det då, eller om de bara försöker fjäska till sig besökare.



Håller med dig. Jag kan förstå att man inte gillar allt och har sina åsikter om olika saker, men att i det närmsta pracka på folk dem med slagorden att folk som gör tvärtom deras åsikter är äckliga känns bara tramsigt. De får väl skriva i sin blogg att de inte gillar naken hud- fine, jag tycker de tänker tramsigt, men de får skriva så. Men det är så jävla onödigt att skriva till folk: JÄVLA SLAMPA! bara för att man inte gillar att folk har naken hud postat i sin blogg.



Haha exakt. Man kan inte vara så alternativ om man klär sig i svart till exempel. Hur många använder inte den "färgen"?



Kul att du gillar min blogg. =)

2009-09-16 // 08:30:30

Riktigt dåligt :(

2009-09-16 // 13:34:10

Hmm, det var arga ord. Det låter som att du gillar sajten om du varit medlem i så många år. Du kan ju vara Grundmedlem och svara på de jobb som inte ger någon lön, det är gratis. Jag tycker att några kronor i månaden är en struntsumma för den tjänsten (och är inte rik;0)



/M



2010-02-17 // 15:34:03

Ehh, de började ta betalt för att höja kvaliteten på sajten ytterligare. Det är något jag tycker de gjort alla gånger. De har massor med nya funktioner och jobbannonser. Om du inte är mer seriös än du verkar är Filmcafe antagligen inte en sajt för dig. Dessutom kan de som är amatörer vara grundmedlemmar utan att betala något.

2010-03-01 // 18:13:55

229:- för ett års mdlemskap? Låter BILLIGT i jämförelse med typ ALLA andra. Stagepool tar nästan 200:- i månaden!!!

2010-03-02 // 23:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback